torek, 24. julij 2012

Zaljubljeni v svet / Falling in love with the world


Splezala sem na drevo.
Izbrala sem si najljubše drevo gospodičen.
Jablano.
Z nje imaš razgled na skorajda celoten vrt in še k sosedom v kuhinjo lahko kukaš :o)
Večkrat bi morala splezati na kakšno drevo. Pa ne v domačem vrtu, v gozdu. Kot otrok sem veliko plezala in potem nekaj časa tiho čepela med vejami in čakala na srno ali lisico... ki ni nikoli prišla :o) So pa prišle ptice.


I climbed trees today. 
In our garden.
It was fun.
Until ants decided I needed to go down.




5 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Si pa hrabra. Meni plezanje ni nikoli ležalo, ne kot otroku, sedaj pa še manj. Se mi zdi zelo zabavno, da si to naredila.

Andreja L. pravi ...

Bravo; mislimo, da lahko plezajo le otroci :-))

Andreja pravi ...

Kot otrok sem tudi sama veliko preplezala, sedaj pa imam težavo s sestopom☺ Super posnetki.

Anita pravi ...

Fantastična ideja, tudi sama bi morala vsaj poskusiti splezati na kako drevo.
Svet tam gor je povsem drugačen. Lepši.

ODMEVI SRCA pravi ...

Moja Medolina bi se ti takoj pridružila :o))) Vsa drevesa so njena ... otroci so naši veliki učitelji ... krasne fotografije ...

Vse dobro ...