Zaljubljeni v svet / Falling in love with the world


Splezala sem na drevo.
Izbrala sem si najljubše drevo gospodičen.
Jablano.
Z nje imaš razgled na skorajda celoten vrt in še k sosedom v kuhinjo lahko kukaš :o)
Večkrat bi morala splezati na kakšno drevo. Pa ne v domačem vrtu, v gozdu. Kot otrok sem veliko plezala in potem nekaj časa tiho čepela med vejami in čakala na srno ali lisico... ki ni nikoli prišla :o) So pa prišle ptice.


I climbed trees today. 
In our garden.
It was fun.
Until ants decided I needed to go down.




Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Si pa hrabra. Meni plezanje ni nikoli ležalo, ne kot otroku, sedaj pa še manj. Se mi zdi zelo zabavno, da si to naredila.
Oseba Andreja sporoča …
Bravo; mislimo, da lahko plezajo le otroci :-))
Oseba Andreja sporoča …
Kot otrok sem tudi sama veliko preplezala, sedaj pa imam težavo s sestopom☺ Super posnetki.
Oseba Anita sporoča …
Fantastična ideja, tudi sama bi morala vsaj poskusiti splezati na kako drevo.
Svet tam gor je povsem drugačen. Lepši.
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Moja Medolina bi se ti takoj pridružila :o))) Vsa drevesa so njena ... otroci so naši veliki učitelji ... krasne fotografije ...

Vse dobro ...