10/52 Sobotne drobtinice


Kljub oblakom smo imeli pisan dan. Kar sam se je tako obarval. Spoznala pa sem to šele, ko sem pobrala fotke z aparata in si jih ogledala. 
Sobotno fotografiranje je malo drugačno. 
Ob sobotah ponavadi malce pozabim na naključno fotografiranje. Sploh če smo doma. In ko se spomnim, naredim nekaj fotk drobtinic okoli sebe. Zato je tudi ponavadi največ dopoldanskih slik in malo manj popoldanskih, ko je fotkič že skrit za kupom knjig, volne, risbic in podobno.
 Gospodični G je po dveh dneh noro visoke vročine le ta končno padla. Tako je lahko spet prijela v roke knjigo in brala.



 V delu imam zopet kar nekaj reči. 
Zgoraj vidite bodoči venček.
Številka 7 na temle naslovu mi je zelo všečna. Bom pa morala zanj narediti novo osnovo. Ker to, kar vidite zgoraj je osamljena dokolenka, ki je ostala brez para in sem jo napolnila s polnilom ter sešila v krog. Malo sem razmišljala, če bi jo sedaj oblekla v rožasto blago in nakvačkala nekaj rožic, pa se mi zdi škoda, ker je tako kot je prav zanimivo. Verjetno bom naredila nekaj okraskov in jih prišila pa bo.
Tisto številko 7 pa sem našla, ko sem iskala primer venčka z rožastim blagom, ki si ga je zaželela moja mami.


Pa tudi pletem. Ne boste verjel, ampak delam pustne kostume. Mislim, da bom do naslednjega pusta ravno končala. Več vam pokažem prav kmalu. Zvečer sem namreč naredila nekaj pomembnih in zabavnih dopolnil.


Gospodična N mi je s sprehoda prinesla prvi letošnji pomladni šopek.
Še malo, pa bo tudi Mali B nabiral pomladne šopke.
Zaenkrat še zbira pogum, da bi se izpustil, ampak  mislim, da bo zdaj zdaj.



  


Komentarji

Oseba HRANDICA sporoča …
KRASNI STE, VEDNO JE LEPO POTOVAT SKOZI TVOJE FOTOGRAFSKE ZAPISE. nA MOJEM BLOGU TE ČAKA NAGRADA.