Medika


 Pretvarjam se, da ne vidim snežne odeje. 
Dovolj imam!
Nimam več moči za jutranje praskanje ledu z avta, za veter, poledico,  mraz, viruse, vročične otroke...
Halooo, Zima, me slišiš? Adijo, na svidenje, pa lepo se imej!  Saj ej bilo fino, ampak sedaj pa lahko greš.


Da bi bilo moje sporočilo Zimi jasneje, sem naredila še en skoraj pustni kostum. Idejo sem dobila v času letošnjega pusta, ko sem opazovala veliko premalo oblečene otroke, ker jim kostumi pač niso dopuščali, da bi imeli spodaj nekaj toplega, čez pa je tako težko kaj spraviti na malčke.  Pomislila sem, da bi lahko naredila družinski komplet medvedkastih pončotov, ki jih bomo nataknili, ko bomo rajali zunaj. 
Končan je eden, tistega, ki sem ga prvega začela plesti sem že četrtič strenala, ampak sedaj se tudi tisti bliža svojemu zaključku.
Podarila sem si tudi komplet za izdelovanje cofov v štirih velikostih. Cofi so mi blazno všeč, ampak izdelovanje je pa ..... rahlo dolgočasno.


Gospodična N je bila navdušena, ko je spoznala, da je bila prva na vrsti. 
Gospodična G pa me vsak dan sprašuje, če sem tudi njenega že naredila.
Biti mora isti kot sestričin, seveda.
Fotke so nastale pred dobrim tednom, zato sonce in temni hribi.








Komentarji

Oseba ime rože sporoča …
Izvirno in lepo, otroško ljubko in vsem bo vedno všeč, tudi ko bodo punčke zrasle v punce. Moja najstnica, ljubiteljica živali mi pravi, da bi tudi ona imela tako :o
O zimi pa tudi jaz več ne bi.. Vsak po svoje jo odganjamo in ignoriramo...
Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
Čudovit pončo, spominja me na otroštvo. Tudi jaz bi ga imela, pa še za našo princesko... Ampak moje pletilsko znanje bi rabilo nadgradnjo :))
Res je krasen!
Oseba jagodka sporoča …
Čudovit pončo, res fina ideja!
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Tudi jaz bi ga nosila - čisto resno :o))) Ej super ideja. In jaz ga ne bi pustila počivati v omari do naslednjega pusta ... poljubček medolinki na fotografiji in naj prežene zimo dokončno ... tudi meni se že toži po zelenilu in rožicah ...

Objem ...
Oseba Hali sporoča …
iII cofki, kako lepo pridejo in ja tudi jaz bi jih nosila kar tako :-)
Oseba McCrafty /Klavdija sporoča …
Tole je pa tako simpatično...se nič ne čudim, da se gospodični G mudi...meni bi se tudi, na njenem mestu
Oseba Anonimni sporoča …
Haha... daj naredi brž še kak dodaten kostum, jaz bom kak čarovniki napoj skuhala, pa ni vrag, da nam ne uspe zime pregnat! :)
Katja
Oseba Cinnamon and Thyme sporoča …
Prekrasen je, res! <3