22/52 Sobotne drobtinice

 
Zanimivo je, kako se vse obrne.
Sicer ne vem, kako je pri vas, ampak pri nas je vedno malo drugače, kot smo si zamislili ali kot smo mislili da bo.
Tudi ta vikend.
 Pa to sploh ni slabo.
Všeč mi je, da se hitro prilagodimo in novo situacijo oblikujemo po svoje.

No, pa je bila sobota še kar taka, kot sem si zamislila, da bo.
Z Gospodično G sva bili sami.
Mama - hči dan.

Zjutraj sem jo peljala na bazen, sama pa sem odšla pogledat končan pod v stanovanju. 

Krasen je.
Točno tak kot sem si ga želela. Ne čisto bel in z vidno strukturo lesa.
Vonj po laku je še močan, zato sem si odprla okno in sedla na tla.
Privoščila sem si zajtrk in malo kvačkanja.

 Tudi na vrtu je čudovito.


 Odpravila sem se na kratek sprehod do 'svojih' bezgovih grmov.
Na moje veliko olajšanje je še veliko cvetov zaprtih in zagotovo bodo počakali do obdobja sončnega vremena, da jih bom lahko nabrala.


 Prav nenavadno je bilo vandrati naokrog brez otrok. Nekam preveč tiho in mirno je bilo. Sploh nisem več navajena.


 Kosilo je izbrala Gospodična G.
Makaroni s sirovo omako.


 Popoldne sva preživeli zunaj, na vrtu in travnikih v bližini doma.



    

Komentarji

Oseba VSE DOBRO sporoča …
Anja HVALA ti za odmerek energije, ki sem ga prejela z branjem tvoje objave in dotikom prečudovitih fotografij ... imaš gozdne jagode na vrtu - pravljično :o)))

Vse dobro ...
Oseba Anita sporoča …
Čudovite fotke, kot vedno.
Ampak makaroni s sirom so se mi pa prav zaluštali. :)
Oseba veverca sporoča …
Pod je pa res krasen!
Piščančki so pa že mini kurice :)
Oseba Ann sporoča …
Wonderful photos as always Anja. Everything in your garden is much further on than here. We've had such a cold spring.