23/52 Sobotne drobtinice

 
Turški nageljčki so v polnem razcvetu in kozja brada za njimi je čisto podivjala. Pravzaprav je vrt letos ena mala zmešnjava. Se vidi, da nimam toliko časa zanj. Plevel mi je hvaležen :o) Kamilice pa so mi tako všeč, da sem jih nehala šteti za plevel in rastejo povsod.


Na koncu vrta je greda, ki ni prekopana in na kateri raste vse možno. Mali B je med svojim kolovratnejem sem ter tja po vrtu zanesel tja razna semena in gomolje. Sploh ne vem, če se bom tega dela vrta lotila. Malo mi je žal, da nisem vrgla tja pesti semen detelje ampak to lahko še vedno storim. Detelja mi je všeč.



 Celo sobotno dopoldne sem hitela z enega konca vrta na drugega in naredila najnujnejše reči. Mednje je vsekakor sodilo pletje, kajti korenje in peteršilj sta se že dušila. Privezala sem ribezove veje in solatka je zopet ugledala sonce.
Presadila sem pet sadik bučk z enega konca vrta na drugega in sedaj upam, da so že dovolj velike, da jim polži ne bodo več prišli do živega.


 Sem že povedala, da obožujem te božansko dišeče kepice?
Pa še nekdo je navdušen nad njimi. Gospodična N. Poplesavala je okoli njih in  kar samo se ji je smejalo.


 Na sliki spodaj pa je čajanka Gospodične N sredi malega bazenčka. Njena domišljija je neverjetna in čudovita.


Zgoraj v stanovanju pa je vse že pripravljeno na veliki finale. Ne morem verjeti. Prinesla sem že prvi mali izdelek - okrogel predpražnik. Ne verjamem sicer, da bo ostal v predsobi, ampak za zdaj je čisto v redu in tudi fletno je stopiti v stanovanje in zagledati nekaj, kar razbije strogost praznih prostorov.
 

Popoldne smo se malo družili. Predvsem otroci so imeli zabavo na kvadrat. Sonce je bilo namreč dovolj toplo, da so se lahko slekli, kotalili po hribu in metali kamne v reko, da je škropilo na vse strani. 

 Proti večeru pa čudovita mavrica na nebu in čez nekaj minut ogromne kaplje dežja.


Komentarji

Oseba Ann sporoča …
Don't remind me about the weeds Anja - they're taking over my garden!! Lovely photos as always - your Turkish Carnations are so pretty. I just planted some - we call them Sweet William.
Oseba Vladuška sporoča …
Super, da je stanovanje ze pripravljeno na pohistvo in vas prihod. Krasne, pisane in lepe fotografije.
Oseba Anonimni sporoča …
Anja, kako pa se reče tem dišečim kepicam? Tako lepe barve so, da bi jih tudi jaz imela na svojem vričku.
Sonja
Oseba Anja sporoča …
Živjo, Sonja. Reče se jim turški nagelj. Tukaj sem našla en članek: http://www.kalia.si/sl/clanki/clanki/okrasne-rastline/577-dvoletne-cvetlice

lp