22/52

 Mali B in Gospodična N 

 Pisanje vabil.

 Zadnji mak s travnička pri šoli.

 polje med Komendo in Vodicami

 Indijanec gre po češnje

 Lej mami, bos sem.

 Kosilo z medvedkom.

 Gospodična N je medvedku izdelala krila iz figovih listov.

Še ena Indijanka.



Gospodična G je imela v šoli nastop z gledališkim krožkom. Ker ima vedno tremo, pred nastopi vedno govori, da drugo leto ne bo več v tem krožku. Tokrat jo je Žiga vprašal, ali si ne želi nasopati, poskusiti kdaj tudi glavno vlogo...
G je utihnila, ga pogledala in rekla: "Saj jaz sem imela glavno vlogo."
Žiga: "Kako to misliš? Ali nima Žogica Nogica glavne vloge?"
G: "Žogice ne bi nikoli našli, če ne bi bilo kužka Postružka."

Z Gospodično N se vračava iz šole domov.
N: "Kako čudno, na travniku so bili še včeraj trije maki, danes pa ni nobenega več. Le kam so vsi izginili? Jaz sem zdajle zadnjega utrgala."

Gospodična G ob sedmih zjutraj natika škornje.
"Kam pa greš?"
"Na vrt si grem nabrat konkreten zajtrk."
(jagode)

 ******************************************************************************

 "Un-Portraits of my children, once a week, every week, in 2014."

(26. 5. - 1. 6.)
 

Komentarji

Oseba Helena sporoča …
Lepo si naredite in lepo imate! Prav z veseljem pridem na obisk ...
Oseba Evelina sporoča …
Kakšne prikupne besede in tako nedolžno razmišljanje. Tisti jagodni zajterk pa kar malo zavidan. (:
Oseba veverca sporoča …
Aja, potlej sem imela jaz včeraj konkretno večerjo? Sem namreč samo jagode jedla :)Tile vajini so prav face; verjamem, da vama ni dolgčas. Pa super, da te utrinke beležiš...