Bonbonček

Pred časom sem dobila nekaj kolutov in klobk elastičnih bombažnih trakov.
Izdelala sem nekaj podstavkov za vročo posodo, oprijemalk za vročo posodo in okrogel predkadnik (predpražnik, le da ga imamo pred tuš kadjo).


*
Kar je ostalo podarjam eni izmed vas. Vse kar morate storiti je, da pustite komentar in mi poveste, kaj bi ustvarile iz trakov.
Časa imate do petka 27. junija.

Komentarji

Oseba Anonimni sporoča …
Izdelala bi kvackano nakupovalno mrezo. Se veselim slikice
Oseba Anonimni sporoča …
Izdelala bi nakupovalno mrezo za vozicek, kvackano. Se veselim slikic predpraznika in prijemalk. Lep pozdrav, Bojci
Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
O, prijazno od tebe Anja! Kaj bi naredila s temi lušnimi klobkami? Torbico, itak :)
Oseba ime rože sporoča …
Jaz pa bi skvačkala košaro v rdečem z dvema modrima črtama, ojačano z jutino vrvjo. V njej bi zbirala najmanjše, najlepše koščke blaga, ki jih "ne morem kar tako" zavreči.
Oseba Anonimni sporoča …
POzdravljena Anja, jaz bi tudi kot ti naredila predpražnik.
Oseba Lenka sporoča …
Tudi meni je všeč ideja o predpražniku oz.predkadniku.
Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
:)))), dobila sem paketek klobk! Vesela :)) Hvala Anja, gredo z menoj na morje :)
Pozdrav, bodite družinsko :)