♥ Še malo o češnjah


Uživam, ko imam čas in lahko eksperimentiram v kuhinji. 
Češnja ob Romžarinki nas je letos bogato obdarila.
Vsi smo se jih do sitega najedli, si očistili telo, uspelo mi je vložiti sedem kozarcev kompota in nekega večera sem iz češenj naredila tudi mali večerni posladek. Takole nekako je šlo...

Pečene češnje z bananami in mandlji

Češnje sem umila in jim potrgala peclje (s peškami si nisem dala dela, ker sem založila tisto ftletno pripravico, ki potisne peško ven). 
Pekač sem namastila s kokosovim maslom, nanj položila polovice banan (imela sem cel šop močno zrelih banan, ki so jih že vsi doma postrani gledali) stresla češnje nanje, jih potresla s cimetom, posula z mandlji in polila z dvema žlicama akacijevega medu.
Vse skupaj sem dala anto v pečico, pustila tam dobre pol ure pri 180 stopinjah. V bistvu sem vzela ven, ko so mandlji začeli dobivati barvo.

Izredno fletno za brbončice se zraven prilega vanilijev sladoled ali sladka smetana, ali kar oboje.

Komentarji

Oseba mtka uri sporoča …
mmm... in tale pekač ... tudi mmmm ...
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Jaz sem prepričana, da je dal svojo čudovito noto tudi ta ljubki pekač :o)

Vse dobro ...
Oseba Plutka. sporoča …
Njami, njami. In seveda. Krasen pekač. Ravno prav češnjev. ;)