ponedeljek, 03. november 2014

Plašček

 Začelo se je lansko leto...
 
 z nakupom ogromnega puloverja v trgovini z rabljenimi oblačili

se nadaljevalo s paranjem, pranjem in navijanjem klobk volne

 sledili so dnevi pletenja brez načrta

 pač v mojem stilu

 vem kaj bi rada in nato počasi zanko za zanko pletem proti cilju

 in cilj mi je res všeč

Gospodični G tudi.

9 komentarjev:

ime rože pravi ...

Čudovit je! Tako v tvojem stilu. Všečkam, zelo.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Tudi meni. Zelo všeč.

Alexandra G.D. pravi ...

:) prelep...

mtka uri pravi ...

najlepši plašček ...

Mladič pravi ...

Bravo! Zelo lepo recikliranje!

mihaela pravi ...

Preprosto čudovit!!

veverca pravi ...

...meni tudi. Super je!

BojaMoja pravi ...

Supr reciklaža. Všeč mi je ♥♥♥

elizabeth pravi ...

the sweater/coat is so pretty!
you do beautiful work!