Plašček

 Začelo se je lansko leto...
 
 z nakupom ogromnega puloverja v trgovini z rabljenimi oblačili

se nadaljevalo s paranjem, pranjem in navijanjem klobk volne

 sledili so dnevi pletenja brez načrta

 pač v mojem stilu

 vem kaj bi rada in nato počasi zanko za zanko pletem proti cilju

 in cilj mi je res všeč

Gospodični G tudi.

Komentarji

Oseba ime rože sporoča …
Čudovit je! Tako v tvojem stilu. Všečkam, zelo.
Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
Tudi meni. Zelo všeč.
Oseba Alexandra G.D. sporoča …
:) prelep...
Oseba mtka uri sporoča …
najlepši plašček ...
Oseba Katja sporoča …
Bravo! Zelo lepo recikliranje!
Oseba mihaela sporoča …
Preprosto čudovit!!
Oseba veverca sporoča …
...meni tudi. Super je!
Oseba BojaMoja sporoča …
Supr reciklaža. Všeč mi je ♥♥♥
Oseba elizabeth sporoča …
the sweater/coat is so pretty!
you do beautiful work!