Vrvice take in drugačne

 Mali B bije težko bitko z virusi. Ostati doma bi moralo biti za mamo nekaj najbolj normalnega pod tem širnim nebom, pa vendar ni tako. Vedno najdem kup razlogov , zakaj ravno sedaj ne morem. Da imamo v službi ravno sedaj obdobje, ko nikakor ne morem ostati doma. A v šoli je tako obdobje kar celo leto, od septembra do junija. Pa ne da bi si mislila, da bo brez mene  kar vse obstalo, ne nikakor. Me pa grize občutek, da nekdo drug opravlja moje delo, medtem ko ima dovolj že svojega. Da postane moja odsotnost breme, ki ga spremlja nejevolja. In jaz nejevoljo silno težko prenašam.
Po drugi strani pa šolski otroci dobijo nadomestno učiteljico, moji otroci pa ne dobijo nadomestne mame. In čeprav očka, dedek ali nona čudovito poskrbijo zanje, je mama le mama. In otrok si zasluži, da je z njim, ko je najhuje, mama in konec koncev si tudi mama zasluži, da je mirne vesti s svojim otrokom, ko je bolan.
Kaj ne?


Komentarji

Oseba Katja sporoča …
Popolnoma te razumem in točno vem, kaj misliš. Mama spada k otroku. Še posebej k bolnemu. Jasno kot beli dan. Ko bi bilo to jasno tudi ostalemu svetu in se mami ne bi bilo potrebno čutiti krivo, ker želi in ker je ob otroku, bi bilo pa že kot v pravljici...
Drži se.
Oseba K sporoča …
Ce se ti bo zdel moj kometar prekrut, ga, prosim, zbrisi. Prebrala sem ga nekoc davno, ko je bila moja najstarejsa komaj kaj vec kot novorojenka. Msilim, da kot vodilo pri tem, kaj je prav in kaj ni, ni slab. Ceprav malo grob, no.
Ko tr muci krivda in se odlocas med sluzbo in otroki, se vedno spomni, da na tvojem nagrobniku ne bo pisalo 'niti en dan ni manjkala v sluzbi", ampak, ce bos vse naredila prav in ce bos imela sreco, "ljubeca mama, nona in pranona".
Oseba Anja sporoča …
Čisto prav imaš.

P.S. Ali od vas pri komentiranju zahteva prepis tistih trapastih črk ali ne? Nastavljeno imam, da ni preverjanja, pa mi je prej, ko nisem bila prijavljena dal črke. Povejte.
Oseba K sporoča …
Nič ni zahteval, pa na tablici sem bila, če bo zdaj, bom pa še en komentar napisala.
Oseba Hali sporoča …
Zmeraj smo razpeti med službo in domom. A vseeno, vsaj tiste prve dni otrok potrebuje mamo. Zato se crkljajta in hitro pozdravita!