Pravljična obletnica


Včasih mi kakšna reč uide iz glave. Na srečo imam okoli sebe prijatelje, ki me prijazno spomnijo.
Tako me je Odmevčica nežno pocukala za rokav in mi čestitala za obletnico bloga.
In to ne kar katerokoli, ampak sedmo. In sedem je pravljično število in ker imam pravljice zelo rada in včasih vanje tudi pobegnem, je prav, da v pravljičnem slogu tudi praznujemo.


Pravljice so povsod okoli nas. Posikati moramo le skrivni prehod in hop, smo že tam. Včasih pridemo vanje čez mostiček, včasih skozi gosto grmovje in včasih moramo stopiti skozi gosto meglo.

  
In potem nas obsije pravljično sonce in kar naenkrat postane vse mogoče.


Praznujte z menoj.
Pustite komentar pod to objavo in čez en teden (11.1.) bom izžrebala nekoga, ki bo prejel pravljično presenečenje.

Komentarji

Oseba mtka uri sporoča …
draga Anja, ze nestokrat in sedmic prebiram drobtinice. cudovite so.in hvala za to. in si zelim pravljicno presenecenje. no, v resnici to ni tako lepo od mene, ker sem enega od tebe ze dobila in raste(trenutno pociva) v mojem vrtu. vse lepo tebi in tvojim,u
Oseba Kristina sporoča …
Iskrene čestitke za pravljično obletnico. Naj kaka zlata ptica ali zlata roža izpolni veliko skritih želja. Hvala za vse objave - vedno znova občudujem vrhunske fotografije.
Oseba Mil sporoča …
Letos sem vsakomur zaželela, naj se mu izpolni 7 želja... Čudno so me gledali... Ja, naj se vam izpolni sedem, pa če še tako majhnih, želja. Tudi tebi želim ob sedmici in novem, mladem letu, enako.
Oseba sANJARIJE sporoča …
Anja, tvoj blog je razlog, da sem začela pisati moj blog:) Spomnim se, ko sem ga prvič brala in s tem stopila v svet blogov, ki mi je bil prej neznan. Še vedno je tako čaroben kot prvič, ko sem ga brala in kar tako naprej:)
Oseba Katja sporoča …
Čestitke za pravljično obletnico! Tako kot Petro M., je tudi mene tvoj blog navdihnil, da sem čez čas začela pisati svojega. Morda pa bom tudi sama kdaj dosegla to pravčjično številko! :)
Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
Draga Anja, a ti tud praznuješ! Samo lepo število let več :)) Sva pa v enakem obdobju začeli. Včasih se mi zdi, da imava toliko skupnega...Jaz uživam ob branju tvojih objav in fotkicah. In želim ti, da jih narediš še velikoveliko. V krogu svoje družine, vesela, brez bolečin v križu, zadovoljna, mirna :)) Srečno!
Oseba ime rože sporoča …
Čestitke za obletnico. Če dobro pomislim, so tvoje Drobtinice blog, s katerim sem sama spoznala blogerski svet. To je take sorte blog, na katerega vedno znova rad prideš in veš, da bo tu lepo.
Vse dobro vsem vam in še veliko lepih pravljic vam želim.
Oseba Anita sporoča …
Olala, čestitke.
Očitno sva "istih let". :)

Srečno še naprej!
Oseba Evelina sporoča …
Čisto presenečena, nad številko. Sedmo leto je dolgo obdobje. Želim Vam lepo leto z ogromno kreativnosti, razumevanja, idej, zdravja in sreče.

Lep pozdrav iz Fuerteventure, Evelina
Oseba mihaela sporoča …
Čestitke za sedmico! Vsake objave se razveselim in z veseljem prihajam na obisk!
Oseba moi sporoča …
Čestitke za tako pravljično obletnico. Tvoje fotke so fenomenalne, res imaš oko za to.
Še na mnoga leta bloganja!
Oseba Katja sporoča …
Oh, čestitam, seveda, sploh ker je 7-ka prav zares posebna - in ne vem, če veš, ampak tvoj blog je bil povod za našega :)
Oseba Helena sporoča …
Ooo, že sedem jih je za tabo. Čestitam za pravljično število pravljičnega bloga. Tvoje drobtinice so pravo bogastvo in vedno najdem kaj zase. Hvala!
Oseba VSE DOBRO sporoča …
... A sreča ni v glavi in ne v daljavi,
ne v žepu ali pod palcem zaklad.
SREČA JE, ČE SE DELO DOBRO OPRAVI
in če imaš koga rad ...

(Tone Pavček)

Draga Anja, odlično opravljaš svoje blogersko poslanstvo in hvaležna sem za trenutke dneva, ko pri tebi najdem poprh pravljičnine ... Čestitam ti za pravljično obletnico in kličem še na mnoge :o) Tvoj blog bo zame vedno nekaj posebnega, saj je bil prvi stik z blogerskim svetom in tisto kar je prvo vedno posebej pestuješ v srcu :o)

Lepo in radi se imejte družinica in veliko, VELIKO se smejte :o)

Odmevčica
Oseba Lenka sporoča …
Čestitke! Skoraj vsak dan se pomudim na tvojem blogu in uživam v zapisih in prelpih fotografijah. Želim ti ali pa bolje rečeno si, da nas boš razveseljevala še na mnoga leta.

Srečno!
Oseba veverca sporoča …
Strašno fajn je tvoj blog! In vesela sem, da ga tako vztrajno pišeš. Naj pravljice v resničnem življenju in tem virtualnem še naprej živijo. Čestitke!
Oseba Hali sporoča …
Čudovite pravljične objave, čudoviti zapisi, misli, fotografije so razlog, da tako rada stopim v tvoj pravljični virtualni svet. Vse lepo in se veslim novih objav...
Oseba Bubamara šarena sporoča …
Čestitke za obletnico! Zelo lep blog imaš! Želim ti še mnogo let naprej.....
Oseba flo sporoča …
čestitke za sedem let. Se pa vedno in zopet in znova sprašujem "greš ti kdaj skozi vrata brez aparata?" ker slike ki jih narediš so fantastične
Oseba BojaMoja sporoča …
Čestitke ob obletnici in vse lepo v novem letu.
Zagotovo bo tvoje pravljično presenečenje nekoga razveselilo, saj nas še vedno razveseljuje :)