sobota, 03. januar 2015

Voščilnice



Prav vesela sem, da sem uspela slikati naše voščilnice preden smo jih odposlali. 


 Prav vse so mi ljube... še toliko bolj, ker smo med njihovim nastajanjem resnično uživali. Bil je sproščen ustvarjalen večer.

7 komentarjev:

Petra M. pravi ...

Zelo simpatične:) Všeč mi, je da ste uporabili različne stile:)

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Lepe! Osebne, posebne, domače, srčkane :)

Simona pravi ...

Prelepe so. In verjamem, da ste pri delu uživali.

VSE DOBRO pravi ...

Srčno lepe in nadvse posebne :o)

Odmevčica

veverca pravi ...

uf, te zelene zgoraj so božanske!

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

Čudovita zbirka domačih voščilnic. Krasne, krasne!!!
človek bi se kar k vam preselil, tako lepo je pri vas ;)

BojaMoja pravi ...

Prekrasne! Otrške so mi vedno najlepše, najbolj iskrene :)