Voščilnice



Prav vesela sem, da sem uspela slikati naše voščilnice preden smo jih odposlali. 


 Prav vse so mi ljube... še toliko bolj, ker smo med njihovim nastajanjem resnično uživali. Bil je sproščen ustvarjalen večer.

Komentarji

Oseba sANJARIJE sporoča …
Zelo simpatične:) Všeč mi, je da ste uporabili različne stile:)
Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
Lepe! Osebne, posebne, domače, srčkane :)
Oseba Simona sporoča …
Prelepe so. In verjamem, da ste pri delu uživali.
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Srčno lepe in nadvse posebne :o)

Odmevčica
Oseba veverca sporoča …
uf, te zelene zgoraj so božanske!
Oseba • ♥ Natali ♥ • sporoča …
Čudovita zbirka domačih voščilnic. Krasne, krasne!!!
človek bi se kar k vam preselil, tako lepo je pri vas ;)
Oseba BojaMoja sporoča …
Prekrasne! Otrške so mi vedno najlepše, najbolj iskrene :)