Moj oktobrski dan

 




 

moj rojstni dan je prišel in šel

čvekala sem v živo za mizo

zato  bom z vami čvekala naslednji torek

in tudi izžrebala en čvekico

*

v dar sem dobila koncert Vite Mavrič

nokturno žlahtnih duš

in zopet začutila, da me neizmerno vleče v poezijo

pa se v njej počutim kot tujka... izgubljeno, nevedno

zato bom iz knjižnice vsakič prinesla domov tudi pesniško zbirko

da se bolje spoznam s tem skrivnostnim

čarobnim jezikom duše


*

Vse tihe misli

so se razgubile

v svetlobi novega dne.


Ljubezen se je zaiskrila

in povlekla za sabo

na tisoče zvezd.


Globoko v notranjosti sveta

se je odkotalil kamen

težkega molka.

(Rade Krstič)



Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Kako čudovit šopek.
Vse najboljše za tvoj praznik.
Hvala tudi za pošiljko, ki je prispela v tem tednu.
Lepo bodi!
Oseba Riba sporoča …
Krasen šopek. Vse najboljše!
Oseba Tina Z. sporoča …
Res čudovit šopek, tako nežen.
Vse najboljše!
Oseba McCrafty /Klavdija sporoča …
Vse najboljše!
Oseba OLga sporoča …
vse najbolše!
Oseba mtka uri sporoča …
draga Anja, vse najlepše. <3