Torkovo čvekanje

 






 

čvekam...

 

... o šoli na daljavo... ki si je nisem želela ne za tavelike niti si je ne želim za tamale... ne zaradi samega šolanja ne zaradi drugih stisk, ki jih otroci doživljajo... program Botrstvo ima zelo prijazen nov projekt Vrečka dobrote... če ne drugače, lahko pomagamo tako...


... stripih... če jih imate radi tudi vi in še ne poznate Stripburgerja, je skrajni čas, da ga spoznate... njihove ta ljudske v stripu so res fajn :o)


... o gozdu... še nikoli nisem imela tako polne glave, kot jo imam letos... v gozdu si jo vsaj malo prezračim...


... nogavicah... včeraj sem se prvič lotila pletenja mini nogavičke... ni uspela... sedaj iščem drug tutorial :o) trmasto bom vztrajala, dokler se ne naučim... saj pravijo, da ni težko...


... kvačkanju... to mi gre pa brez težav (a kvačkane nogavice so vseeno izhod v sili)... iz raznih klobk sem si naredila pulover... mišljen je bil, da bodo črte vodoravne, potem pa sem ugotovila, da sem zastavila preširoko in sem ga obrnila :o) prav zanimiv je postal...

 

... gobicah... ker o gobicah je pač fletno čvekat...

 

*

pa vi?

znate plesti nogavice?

o čem čvekate te dni?

izžrebana čvekačica bo dobila gobico... tole na fotki...

*

izžrebana čvekačica prejšnjega tedna pa je Valerija

jupi, naslov pa že imam

:o)

Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Tvoj pulover je čudovit, prav tako kot jesenske barve v gozdu.
Ja kaj pa drugega, tudi pri nas čvekamo o šoli na daljavo in o tem, kako zraven dveh šolark krotiti triletnika, ki bi še kako rad sodeloval v videokonferencah...
Joj, ne, ne znam plesti ne nogavic in ne česa drugega, tudi kvačkati ne. Ne babica, ne mama nista nikoli pletli in tudi sama se nisem naučila, čeprav bi rada znala...
O gobah pa tudi jaz rada čvekam, zadnje dni je polno marel in šampinjonov... Shranjujem v skrinjo in preizkušam nove recepte. Rada imam gobe, mušnice pa rada občudujem, še dobro, da niso užitne, drugače jih že ne bi bilo več najti...
Hvala za ponovno srečo pri žrebu, tako lepo je prejeti pošto s presenečenjem...
Lp
Oseba McCrafty /Klavdija sporoča …
Mene je včeraj razveselilo dišče presenečenje in ima že posebno mesto v omari:), havala!

Valerija pri nas bi pa kar pes sodeloval v videokonferncah :)

Nogavic še nisem pletla, sem pa pred leti otroške copakte, te je res luštno delat. Tvoj pulover je krasen!

Kdo bi si misli, da bo mene kdaj zanimal šport, sploh kolesarstvo. Mož je prav vesel, da ima končno enega sogovornika ;)...tako, da navijamo skupaj.

Tudi jaz imam rada gobe, a so žal premalo na jedilniku, saj jih punci ne jesta, ampak okusi se tudi z letom spremenijo...

Lepo bodite.
Klavdija



Oseba Tina Z. sporoča …
vau, kako čudovit pulover, obožujem mavrice vseh oblik in vzorcev ... in gozd, ta lepi barvasti gozd v teh časih - vsakič, ko imam polno glavo, me že samo pogled nanj vse okrog pomiri ... tako kot grabljenje pisanega listja z otroki danes popolde v perfektnem vetrovnem jesenskem vremenu.
kvačkati ne znam, ker moja mama tudi ni :), me je pa naučila plesti, ampak je že zdavnaj pozabljeno to znanje, zdaj imam raje papir ...
sicer pa ugibanja, ali bodo počitnice podaljšane v pouk na domu tudi pri nas doma ... oba s sinom sva bila prejšnji teden na x-pregledih, da so nama potem konec tedna sporočili, da njegova operacija odpade, vse zaman. ampak v vsakem slabem je nekaj dobrega - skupaj preživljamo prve šolske počitnice tudi za najmlajšega ...
objem vsem.
Oseba Anja sporoča …
Hej, Klavdija, pri nas pa se je zgodilo planinstvo... če bi mi kdo nekaj let nazaj rekel, da bom prostovoljno odkorakala na Triglav... :o)

Tina, upam, da preložitev posega ne bo prinesla prehudih težav... držim pesti in pošiljam objem

Oseba HRANDICA sporoča …
Popolnoma razumem tvoje razmišljanje in polno glavo, s kvačko sem manj spretna kot ti, a mi je všeč. Gozd, pa je čisto zares najboljši pomočnik v teh prebujajočih časih. Srečno!