Torkovo čvekanje

 





čvekam o...


... preteklem tednu... in objavah, ki so ostale v moji glavi...


... počitnicah, ki so se začele in kar se mene tiče nimajo tistega pravega počitniškega vzdušja... čisto preveč polne so skrbi...


... o rojstnem dnevu in o torti razrezani na meji občin...


... o mojem rojstnodnevnem darilu, ki sem ga čakala kakšni dve leti in sedaj je tu v vsej svojem kovinsko žagastem sijaju...


... o bosonogih čevljih... te na okenski polici so mi preveliki in če koga mika posvojitev res super bosonogih čevljev, naj mi javi (velikost 38)


... o jeseni, ki je moj naj naj letni čas...


... o pletenju nogavic... še vedno... sem napredovala in morda vam bom naslednji torek že lahko pokazala en štunf :o)

 

bodite kar se le da lepo in predvsem zdravo 


*

z odhodom na pošto se je zgodilo podobno kot z objavami

ostalo je pri načrtih


bom pa poslala v tem tednu skupaj z današnjim paketkom

gobico namreč dobi Tina


in s tem tudi zaključujem s torkovimi darilci

seveda bom pa še vedno zelo vesela, če boste počvekate z menoj

 

 



Komentarji

Oseba HRANDICA sporoča …
Čestitke ob rojstnem dnevu. Po dolgem času spet obiščem to stran in me še vedno pričakajo lepe fotografije, kjer se čuti dogajanje in čustva. Lepo.
Oseba Valerija sporoča …
Vse najboljše za rojstni dan.
Ja, tudi te počitnice niso to, kar bi morale biti... A sem se odločila, da se ne bom sekirala, ker itak nič ne pomaga. Bo, kakor bo...
Se pa tolažim s tem, da smo zdravi, da smo skupaj doma, ustvarjamo, pečemo,... in nam konec koncev niti nič ne manjka, razen morda malo občutka svobode in svobodne izbire...
Oseba Tina Z. sporoča …
iii, hvala za nagrado, super!!
ja, mi smo si želeli podaljšanja počitnic in to smo dobili. v naših koncih je toliko okuženih, da je najbolje biti kar doma, čeprav nas to omejevanje ubija. ampak ni druge, v svojem mehurčku uživamo vsi skupaj in beremo na veliko knjige, pa tudi kakšno super risanko pogledamo, trenutno je pravi hit zverjasec, ful je dobre animacije ... držite se.