Knjige / Books


BojaMoja je dala odlično idejo - sestavimo seznam stotih slovenskih knjig, ki bi jih bilo fajn prebrat. Kar veselo na delo. Pobrskajte po spominu, knjižnih policah, knjižnici in začnimo delat seznam. Morda je sto malo preambiciozna številka, ampak petdeset bi pa šlo, kaj ne.

Da pa boste bolj z veseljem tuhtale in veselo pisale naslove spodaj pod komentarje pa vam povem, da bom med vsemi, ki boste prispevale/prispevali naslov, izžrebala eno/enega, ki bo dobil luštkano slikanico - zadnjo, ki sem jo prevedla. Princip bonbončka pa je naslednji: več naslovov, več srečk z vašim imenom v klobuku. 1 naslov - 1 srečka ... 5 naslovov - 5 srečk ...

Komentarji

Oseba Suzy sporoča …
Joj.Slovenske knjige? Torej so mišljeni slovenski avtorji? A veš, da take knjige nisem imela v rokah že tam od srednješolskih časov? Od Cankarja, Tavčarja in podobnih?
Oseba K sporoča …
Geniji v kratkih hlačah, Priročnik za klatenje, Špelce, Urške so brez napake, Andrejev ni nikoli preveč, Mladost na stopnicah, Gimnazijka, Dež ... oooops, to so same mladinske, čaki ... a si zihr, da grejo slovenske? Hmm ... Visoška kronika, Strici so mi povedali, Menuet za kitaro, Filio ni doma, Hiša Marije Pomočnice
Oseba Maja sporoča …
Bartolov Alamut je zakon! Človek je bil tako daleč pred svojim asom!
Oseba Maja sporoča …
Sori, časom!
Oseba Maja sporoča …
Spet jaz, ampak mi je ideja tako zelo všeč. A psihološke štejejo: Martin Kojc: Pot k sreči, Učbenik življenja, isti avtor.
Oseba VSE DOBRO sporoča …
1. Pesmi in leta (Tone Pavček)
2. Same pesmi o ljubezni (Tone Pavček)
3. Upočasnitve (Tone Pavček)
4. Darovi (Tone Pavček)
5. Ujedanke (Tone Pavček)
6. Starožitja (Tone Pavček)
7. Samo tu lahko živim (Tone Pavček)
8. Poganske hvalnice (Tone Pavček)
9. Čas duše, čas telesa (Tone Pavček)
10. Čas duše, čas telesa - drugi del (Tone Pavček)
11. Čas duše, čas telesa - tretji del (Tone Pavček)
12. Čas duše, čas telesa - četrti del (Tone Pavček)
13. Goličava (Tone Pavček)
14. Dediščina (Tone Pavček)
15. Z vsako pesmijo me je manj (Marko Pavček)
16. Pijanost kot up varljiva, kot milost živa (Tone Pavček)
17. Hiša Cankarjeve zaveze (Tone Pavček)
18. Pavček.doc (Tone Pavček)
19. 101 slovenska pesem (po izboru Toneta Pavčka)
20. Dolenjske bližine (Tone Pavček)
21. Sečoveljske soline (Iztok Geister)
22. Ustvarjalna Slovenija (Janez Bogataj)
23. Po praznikih diši (Slavka Ilich)
24. Abeceda življenja (Vlasta Nussdorfer)
25. Draga Alina, draga Brina (Tatjana Kokalj, Jana Kolarič)
26. Otoki svetlobe (Manca Košir)
27. Moje živjenje z Ježkom (Jana Milčinski)
28. Na tvojo kožo pišem svoje verze (Neža Maurer)
29. Svetlo Modra (Varja Kališnik)
30. Pasti življenja (Desa Muck)
31. Pasti življenja II (Desa Muck)
32. Smo kaj šegavi (Janez Bogataj)
33. Vrt (Kajetan Kovič)
34. Vrednote na odru življenja (Vlasta Nussdorfer)
35. Sedi k meni, povem ti eno pravljico (Ljoba Jenče)
36. Na odru zvečer (Saša Pavček)
37. Zveni Modro (Zvone Modrej)
38. Tvoje odločitve (Zvone Modrej)
39. Sreča je metulj (Zvone Modrej)
40. 13 + 8 humoresk (Frane Milčinski - Ježek)
41. Preprosta ljubezen (Frane Milčinski - Ježek)
42. Humoreske (Frane Milčinski - Ježek)
43. Pravljice kaj ste? (Alenka Goljevšek)
44. Dotiki besed (Ana Četkovič Vodovnik)
45. Pot k sreči (Martin Kojc)
46. Učbenik življenja (Martin Kojc)
47. Gledam modro vidim plavo (Rudi Kerševan)
48. Pogovori (Janez Drnovšek)
49. Bistvo sveta (Janez Drnovšek)
50. Misli o življenju in zavedanju (Janez Drnovšek)
51. Ne bodi kot drugi (Feri Lainšček)
52. Od mene k tebi (Neža Maurer)
53. Petelinji zajtrk (Feri Lainšček)
54. Peskovnik Boga Otroka (Desa Muck)
55. S krempljem podčrtano (Svetlana Makarovič)
56. Jutranji sprehajalec (Kajetan Kovič)
57. Sled sence zarje (Kajetan Kovič)
58. Muriša (Feri Lainšček)
59. Igra za življenje (Neža Maurer)
60. Tej poti se reče želja (Neža Maurer)
61. Pospala poželenja (Iztok Geister)
62. Oblike srca (Boris A. Novak)
63. O trnu in roži (Milan Dekleva)
64. Moška pisma (Manca Košir)
65. Odveč srce (Brina Svit)

VSE DOBRO ...
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Joj Anja zdaj še moram pa nekaj napisati ... jaz sem zbrano prebrala samo prvi odstavek te tvoje objave in pobrskala po Slo delu moje domače knjižnjice :o)))

Zdaj pa sem prebrala še zbrano drugi odstavek in vidim, da pravzaprav gre za bonbonček in srečke :o)))

Kaj to pomeni, da sem sedaj jaz nabrala 65 srečk? Ma saj me lahko mirno zmanjšaš, ko sem pisala seznam sem pisala izključno zaradi knjig in še posebej mi igra srce, ker je nota naša domača :o)))

Pa še bi lahko kaj dodala pa me sedaj podijo z računalnika, tako, da moram končati :o)))

VSE DOBRO ...
Oseba helena sporoča …
Evald Flisar- Čarovnikov vajenec
Oseba helena sporoča …
Martin Kojc- Učbenik življenja, Nejc Zaplotnik- Pot
Oseba Šolanje na domu-Waldorf sporoča …
Khm, jaz lahko povem samo Ko zorijo jagode. :) Tisti cajt najboljša knjiga. :)
Lp, Nataša.
Oseba K sporoča …
Kako sem mogla pozabiti na Ko zorijo jagode :)
Drugače bi na seznamu skoraj morala biti Pahorjeva Nekropola.
Oseba Anonimni sporoča …
Samo na hitrico, zame nepozabni:
Bobri - Janez Jalen
Pod svobodnim soncem - Fran S.Finžgar

Za ti dve vem, da jih bom brala otrokoma, ko malo zrasteta, da bosta poznala svoje korenine.

So pa še druge, a sedajle nimam zares časa...
Ups, Bratovščina Sinjega galeba (Seliškar) je sama padla noter. :)

Teja
Oseba BojaMoja sporoča …
Uf ... ste se pa razpisale :))))

Jaz dodam še eno, obvezno :) Ježkovo Zvezdico zaspanko :)))


Pa še nekaj
- Anton Tomaž Linhart: Ta veseli dan ali Matiček se ženi
- Prešeren
- Ivan Tavčar: Cvetje v Jeseni
- Janko Kersnik: Jara gospoda
- Ivan Cankar: Na klancu
- Ciril Kosmač: Tantadruj
- Prežihov Voranc: Samorastniki
- Oton Župančič
- Svetlana Makatovič: Pravljice iz preje
Oseba K sporoča …
Kosovirja na žlici in Kam pa kam Kosovirja?
Oseba Barbi sporoča …
Se strinjam z večino že omenjenih in jih dodajam še nekaj ... bolj mladinske, a všečne.
1. Saša Vegri - Jure kvak-kvak
2. Kajetan Kovič - Maček Muri
3. Vid Pečjak - Drejček in trije marsovčki
4. Tone Pavček - Majnice fulaste pesmi
5. Tone Partljič - Hotel sem prijeti sonce
6. Ela Peroci - Moj dežnik je lahko balon
7. Ela Peroci - Muca Copatarica
8. Svetlana Makarovič - Pekarna MišMaš

Bom pa kopirala seznam, ko bo dokončan, da preverim, kaj mi še manjka med prebranimi. :)
7. Dim Zupan - Leteči mački
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Jaz predlagam, da naredimo še eno stotico mladinsko - malčkastih prav tako z domačo noto :o))) Te bi po moje kar z rokava stresli :o)))

VD
Oseba M sporoča …
Mmmmmm, moje so malo drugačnega "okusa"

Pretrgana naveza (Anton Ingolič)
Pot (Nejc Zaplotnik)

Prva trenutno ponovno leži na nočni omarici, druge pa sploh ne pospravim nazaj na polico ... Od časa do časa jo preberem celo, včasih pa le kakšen odlomek, ki ga v tistem momentu tako zelo rabim.
Oseba Anonimni sporoča …
Čestitke k prevodu.
lp m.