Včeraj / Yesterday

... poštar mi je prinesel čudovito knjigo...
...hvala, Irena, izredna in enkratna si...

... a postman brought me a wonderful book...
...thank you, Irena, you are a really special person...

... gospodična N se je igrala z zajčico na vrtu...

... Miss N was playing in the garden with Bunny-girl...

... jaz pa sem medtem izdelovala lučke in jih obešala na ringlo...

... an I had time to play with empty jars and wire...

... na žalost mi jo je zagodlo vreme in lučk zvečer nisem mogla prižgati...

... unfortunately I couldn't lit the candels because of the rain...

... a tudi neprižgane so lepe...

... but they are lovely as they are as well...

Lenoben vikend vam želim z veliko sonca!

Have a lovely lazy weekend with lots of sunshine!

Komentarji

Oseba VSE DOBRO sporoča …
Tudi meni so te lučke nadvse všeč in če zvečer tako prižgane visijo na drevesu sem prepričana, da kličejo palčke in vile :o)))

Joj zajčica je pa že prava korenjakinja in gospodična N tudi :o)))

No še ena knjiga, ki bo bliže stotici na tvojem Slo seznamu :o)))

En velik objem vsem ...
Oseba Anonimni sporoča …
Lučke še vedno krasijo ringlo. Kar spadaja zraven.
lp m.