sreda, 05. maj 2010

Aaaaaaaaaaaa, moji lasje! / Aaaaaaaaaaaa, my hair!



Zaželela sem si spremembe... in ni mi bil všeč moj profil... sedaj mi je, še posebno desni :o)

I wanted a change... and I didn't like my profile anymore... now I do... specially the right one :o)

4 komentarji:

Ann pravi ...

Great picture - love the frame your hair makes for your face Anja!

Vladuška pravi ...

potrebna je sprememba vsake toliko časa, tudi pri meni se to plete že nekaj časa, pa se ne spravim do frizerja. Smotka jaz.

Andreja pravi ...

Ja paše, res paše, jaz sem pred dvema mesecema naredila spremembo. Po 7 letih sem se odločila in odšla do Stevota. Iz dolgih je naredil kratek paž s frufrujem. Zelo zelo zadovoljna :-))

ODMEVI SRCA pravi ...

Najbrž nama je šepetal v uho o frizerskih spremembah isti angelčke, namreč tudi jaz sem isto dolžino las spremenila spredaj krajše in je prav fino :o))) Samo mene je angelček obiskal kak teden prej kot tebe :o)))