Kaplje in polži / Raindrops and snails


Zadnje dni, kot verjetno veste, je odločno preveč deževalo. Sprva je bilo še lepo in v tem času so nastale zgornje forografije, potem pa mi je začelo presedati.  Kako ste pa vi kaj prijatelji z dežjem?

We had a lot of rain for the last (not just few) days. It was nice at the beginning and in that time I took the upper photos, but later it was dragging me down... all that water and cold... no, not my kind of weather... how do you like rain?
*


Danes, ha, danes je bila pa druga pesem. Ampak polži, polži... grrrrr, hiškarji so v redu, lazarjem pa sem napovedala vojno. Požrli so mi pol vrta. Uboga špinača sploh ni imela priložnosti. Samo nosek je pomolila iz zemlje, pa je bilo po njej. Imate kakšen preizkušen recept, kako jih pregnati, zatreti, uničiti...?

But today... well today was great, sunny, perfect for a little snaily painting. And I had time to do some gardening... and fighting the neverending war against slugs... they are eating my vegetables... grrrrrr
Do you have any ideas how to get rid of them?

*

S polžjo hirostjo nastaja tudi še ena srajčna oblekica. Žigova srajca mi ej zaposlovala misli že kar nekaj časa, danes pa se je porodila prava ideja. 
Najprej tale s polžem iz prtička... ki ima seveda dvojno nalogo - okrasno, pod njim pa se skriva tudi madež :o) ...
potem pa še tista z volančki na sredini. ta mi ej še posebej ljubka in da celotni podobi piko na i.
Jutri moram narediti še naramnice, potem pa sledi najtežja preizkušnja... predstavitev izdelka kritikom....


And this is my latest project... snaily shirt dress. My husband eliminated this shirt from his wardrobe long ago and I thought it will be perfect for summer dress. It's linnen and cotton mixture, very lovely fabric indeed. But without a story... again... until today... I really like the snail applique wit a doily and those frills..... :o)
I still need to make the starps and than the hardest job of all - show the dress to the critics...

Komentarji

Oseba Andreja sporoča …
Po pravici povedano sem tudi jaz že sita tega dežja in mraza. Kar se tiče polžev imam srečo in jih na vrtu ni, tako da ti kaj dosti ne morem pomagat. Tvoj polžek na srajčki pa je čudovit, dobra ideja :-))
Oseba Vladuška sporoča …
Joj, te tvoje fotografije so vedno tako krasne, da jih z radostjo v srcu pogledam in kljub dežju te naredijo veselega. Jaz take dni najraje izkoristim za ustvarjanje in branje, saj me nič ne vleče na plano.
Oseba Creatissimo sporoča …
Lepe fotke! Ob njih kar malo pozabim, da imam tudi jaz že malo 'dost' tega dežja...
Tudi mi gostujemo polže. Lazarje se lotimo s soljo - jih posolimo, da se stopijo. Če deluje dolgoročno pa ne znam povedat. Jaz bi si želela, da bi bilo zelenjave za vse dovolj - za nas in za polže, da se ne bi kregali in pretepali ;).
Oseba ArtSparker sporoča …
It appears I am doing a sister post - must be the weather.
Oseba Baye sporoča …
I don't have snails in my area. They're kind of cute in the pictures. I'm sure I'd feel differently if they were eating my vegetables or flowers, though.

Lovely photography.
Oseba K sporoča …
Tudi nam so požrli pol solate, načeli blitvo, kapusnice ... grozota, koliko jih je. Največ je bljakastih rdečih lazarjev, ki so menda uvoženi in pri nas nimajo naravnih sovražnikov. Zato se jih midva lotevava kar s Feramolom. Ne gre drugače.
Oseba Škorčica sporoča …
Hja, glede preganjanja polžev lahko pomagam le z eno anekdoto, ki pa ne bo nič v pomoč. :)
Naš dedek je nekoč polovil vse te hudobne polže, šel notri po nekaj, v kar bi jih dal, prišel nazaj... in polžev ni bilo več!
Od takrat naprej je tarča posmeha, da so mu ušli polži :)
Lep pozdrav, ker se prvič oglašam, mimogrede.
Oseba Mojca sporoča …
polžek na srajčki je odličen - tisti na vrtu so veerjetno res malo manj dobrodošli. nimam pa izkušenj - ker nimam vrta :) sem jih pa včasih prenašala s seboj, sploh tisti s hiškami so mi bili všeč, ko sem bila še dete ...
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Vsi polžki na fotografijah so mi nadvse všečni - ne bi se mogla odločiti kateri bi zasedel prvo mesto :o)))

In polžje počutje mi tu in tam nadvse dobro dene ...