Razglednice s Toskane / Postcards from Tuscany


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


P.S. Večino fotk je naredil Žiga. On je bolj popotni fotograf kot jaz.

P.S. Most of those photos were made by my hubby. He is more a travel fotographer than me.

Komentarji

Oseba Maja sporoča …
Čudovite!!
Oseba Barbi sporoča …
Uoooou. Še posebej tiste zelene panoramske ... skoraj nerealne so. Zelo lepo.
Oseba Amy sporoča …
Beautiful!
Oseba vesna sporoča …
zelo lepo!!
Oseba ArtSparker sporoča …
Wonderful.

Those hills like billowing green silk!
Oseba BojaMoja sporoča …
Čudovite! Najbolj mi je pa všeč tista, ko se tvoj deklič postavlja na glavo :))
Oseba Andreja sporoča …
Ooooo koliko lepih slik, najbolj so mi všeč zelene pokrajine, fenomenalne so. Tole je bilooooo zelo antistresno :-))
Oseba Anja sporoča …
Hvala vsem za komentarje.
Res smo se imeli super lepo. Toskanska pokrajina je spomladi čudovita. Na razglednicah so večinoma le tiste bale pokošene trave, ampak so zeleni griči morda še bolj neverjetni in pomirjujoči, predvsem pa sveži.
Oseba Vladuška sporoča …
Prekrasne fotografije in takooo rada imam Toskano in to njeno pokrajino. Vedno znov ain znova bi šla tja.
Oseba moi sporoča …
o, kako lepe fotke in čudoviti spomini.
Oseba Unknown sporoča …
Ja, res zeloooooooooooo lepo. Ja kdaj ste pa bili? Srečkoti za tako lepo vreme.
Oseba Ann sporoča …
Just brilliant photos - you must tell your husband how much we admire his photography talent!
Oseba Anja sporoča …
Bili smo med prvomajskimi počitnicami. Odšli smo v dežju in prišli v dežju, čeprav je bilo baje vmes lepo vreme tudi tukaj na rodni grudi.
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Anja jaz ti predlagam, da vajina popotovanja daleč od rodne grude z vsemi temi čudovitimi fotografijami in tvojim dotikom besede strneta v eno lušno knjigico - čeprav verjamem, da so vaši albumi srca prepolni teh čudovitih kotičkov ...

Veš kolikokrat se jaz na tvojem blogu vračam v vaš čas v Angliji - očarana sem nad tem delom tvoje življenjske nitke, ki ste jo čipkali v Angliji ... morda mi je tudi zato "čipka", ki jo stakala tvoja mami v knjigi V deželi pogumnih princes tako ZELO ljuba ...

Objem ...

Objem ...