petek, 26. november 2010

Včeraj / Yesterday

Danes sneži, a včeraj je bila čisto druga pravljica. Po šoli sem smuknila v bližnji gozdič. Kar tako. Nad pogledom sem bila tako presenečena, da še doma nisem mogla urediti misli. Sonce se je igralo z meglicami, luže na tleh so odsevale vrhove borovcev, rjavo-zlate trave so se kodrale vsepovsod... bilo je resnično čarobno.


Today is snowing, but yesterday was a golden fairytale. I stop in woods on my way home from work. Just because. And it was magical. It was such a contrast to loud, busy, energetic  hours in school that I almost could not belive my eyes and ears.





Nakodrane trave sedaj krasijo našo mizo in v kurilnici se sušijo brezove veje za naslednji ustvarjalni podvig.


I brought some funny curly grass home. It looks lovely on a table. And I have some birch branches in our boiler-room, waiting for another crafty afternoon.


*
Doma sem zvečer, še vedno polna vtisov, končala oblekico gospodične N. Podaljšala sem brezrokavnik, ki ga je spletla nona.  Barve se popolnoma ujemajo z mojo gozdno pravljico.


In the evening I managed to finnish a dress for Miss N. I just lenghten the vest that Nana has made some time ago. My girls prefer dresses  and this is a simple and perfect solution.

3 komentarji:

HRANDICA pravi ...

Zelo inspirativno. Vse skupaj.Se kar splača it po navdih v naravo.
Pozdravček.

Vladuška pravi ...

Včasih se res zazdi, kot da bi nekdo naredil pravljico samo za nas. Fantastične fotke in ja, treba se bo lotiti zimske dekoracije, kar pa je eno izmed prijetnih opravil :)

Andreja pravi ...

Krasne fotke :-))