Trenutek za igro / A moment to play

 
Še sem tukaj, tiha, zamišljena ... malce izgubljena iščem svojo pot... med iskanjem bom objavljala trenutke dneva, trenutke, ko sem začutila iskrico... in upam, da me bodo sčasoma privedle nazaj na mojo pot...


I'm still here... quite, thoughtful... a little lost... trying to find my path... I'll be sharing a photo, or two, each day here, a photo of a moment in my day... a sparkling moment... and I hope that those sparks will slowly get me back to my little path...


Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Lepo, da sis pet z nami. So manjkale tvoje objave. To domače gledališče pa je prav zabavno.
Oseba HRANDICA sporoča …
Včasih je tako, da nas malo odnese. Misli, dejanja, pa spet misli...
Pisanje pomaga, zato kar vzrajaj.
Pozdravček.
Oseba Tika sporoča …
Poznam ta občutek, ko nisi prepričan, kaj bi rad počel ali dosegel. Kje je tvoje mesto na tem planetu?
Meni pomagajo knjige, v takšnih trenutkih me potegne v zgodbe drugih, ki se soočajo s podobnimi vprašanji. Grem v knjižnico in knjige me najdejo :)
Oseba Helena sporoča …
Čudovito ujeti trenutki igre.
Ja, ta naša pot je včasih tako ovinkasta, polna ovir ... Upam, da se ti hitro zravna in zgladi.
Oseba Anonimni sporoča …
Na žalost vem kako se počutiš. Danes sploh dojemam svet kot skozi neko meglico ali mlečno steklo in s časovnim zamikom. Drugi teden sem že doma na bolniški, ker smo zboleli, S. sploh najbolj doslej, L. pa spet s hudimi alergičnimi reakcijami.
A sonce bo posijalo!

T.
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Se podpišem pod vsem, kar je napisala Tika. Tudi meni so knjige kresnice v temi in vodilo ...

Držim pesti, da se tvoje iskrice združijo v plamenico, ki bo močno sijala ...

Naj te doseže vse dobro in lepo ..-