Princeska je dobila nov dom


"Ime mi je Ajša. Stara sem trinajst let in pol in imam starša, ki sta malce trčena. Res. Morda je to težko verjeti, ampak sta."
Tatjana Kokalj: V deželi pogumnih princes
Kako zelo sta trčena in kaj sta Ajši zakuhala pa bo v svojem podpisanem izvodu knjige lahko prebrala Jasna. Čestitke izžrebanki!

Kakšno urico pozneje...

Jasna je sporočila, da knjigo že ima in da jo podeljuje nekomu drugemu. Jasna, ti si pa res dušica (knjigo pa ti bo mami z veseljem podpisala). Torej, žrebanje sem ponovila, tokrat brez gospodične G, ki je vmes odšla spat. Druga izžrebanka je Irena. Čestitke!!! Sedaj ti je ne bo potrebno več iskati po knjižnici, bo kar sama potrkala na tvoja vrata :o)

Komentarji

Oseba Biljana sporoča …
Čestitke Jasna:)
Oseba Anonimni sporoča …
Opa, kakšna čast, sploh nisem vedela, da sem potegovala za tole nagrado! Ne boš verjela, ampak tole vašo družinsko umetnino že pridno prebiram, pravzaprav imam samo še malo do konca in danes zjutraj sem v postelji premišljevala, da bom tvojo mami prosila, če mi knjigico podpiše. V glavnem, ker jo že imam, jo prosim podari nekomu, ki je bo prav tako vesel, kot sem je bila jaz, ko sem jo nesla sveže dišečo iz knjigarne. Meni pa jo bo T. podpisala ob priliki, morda celo v Rožmarinki:)
LP Dekca neprij.
Oseba Anonimni sporoča …
Smotana, hvala sem pa pozabila rečt! HVAAALAAA!!
dekca
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Meni se kar smeje :o))) in moje naročje jo toplo pričakuje in komaj čakam, da pokukam za te prelepe platnice ... hvala, hvala, hvala in imela sem res knjižno srečo v drugo ... objem in poljubček vsem fejst puncam v vaši hiši :o))) Lepo in radi se imejmo in veliko se smejmo :o)))))))))
Oseba Anonimni sporoča …
Zelo sem vesela, da vam je knjiga všeč. Je lahko še kaj lepšega kot to, da napišeš nekaj, kar drugi vzamejo za svoje? Hvala.
LP T.