Zeleni teden, prvi dan / Green week, day one

Emily gosti zeleni teden. Točno to potrebujem, da se spravim iz zimske sivine v pomlad. Vsak dan bom objavila fotke z zeleno tematiko in morda bom ob njih tudi kaj izvirnega zapisala :o) Tako kot na primer danes. Tole zeleno milo me vsako jutro pozdravi. Včasih z bolj kislim obrazom, drugič z veselim. Pravzaprav sem pomislila, da bi lahko po njem že zjutraj vedela, kakšen dan bom imela. Ampak čim bi to počela, bi ga zvečer postavila veselega v krožniček...

Emily
is hosting a green week. A lovely project to help me get through this first week of March. I need to get myself into green, into Spring... we have so many Spring activities, events in school and green is what I need to find. There will be photos here all week, and I might even find something to say along the way. Like today for instance. This little soap is greeting me every morning with it's happy or grimpy face. I might even tell what kind of day is ahead of me just by looking at it. But I know that I would be extra careful how to put him down in the evening...

Dobro jutro! Lep dan, kaj Ne? / Good morning! It's a lovely day!

Hej, gospod Godrnjavec. Saj bo kmalu bolje.
Hi, Mister Grumpy, don't worry, things are looking up today.

Komentarji

Oseba VSE DOBRO sporoča …
Prelepo je - prava stvaritev ... jaz bi ga tudi vedno pustila nasmejanega :o)))
Oseba Maja sporoča …
Super pozdrav! Upam, na čim več nasmejanih juter...
Oseba Elizabeth sporoča …
what a funny little soap-man. :)

and i just posted my March 2007 pictures. :)
Oseba Anonimni sporoča …
čimveč smejčkov in čimmanj spodrsljajev..
lp dekca neprij.
Oseba Šolanje na domu-Waldorf sporoča …
Zanimivo milo. Jaz bi ga pa verjetno samo gledala, ker je prelepo za uporabo. :)
Lp, Nataša.
Oseba PolonaP sporoča …
ha, ha, ha.

Všeč mi je tvoj zeleni koncept.
Me zanima kam te bo pripeljal teden.
Oseba Biljana sporoča …
super, vsak dan naj bo nasmejan:)
Oseba BojaMoja sporoča …
Če pa tole zjutraj primeš v roke, pa ni da ne bi bil lep dan :)
Oseba Anonimni sporoča …
In to mile poleg vsega še lepo diši.
LP T.