Zeleni teden, drugi dan / Green week, day two

Zelena v moji delovni sobi / Green in my studio

Blago, ki čaka da bo postalo oblekica... / Fabrics that one day will become a dress...

Volna, ki čaka da bo postala jopica... / A yarn that one day will become a cardigan...

Palček, ki čaka na prijateljico. / A dwarf that waits for his friend.

Begonija, ki me je pričakala v trgovini in veselo odšla z menoj domov. / A begonia that waited for me in the shop to go home with me.

Komentarji

Oseba Elizabeth sporoča …
i really like that little dwarf! and what a beautiful begonia!
Oseba PolonaP sporoča …
anja, šeeeeee!
Oseba VSE DOBRO sporoča …
... Če bi ti sedaj lahko napisala kako sem vzdihnila zraven fotografij :o))) Prava pomlad veje z njih ... oblekica in jopica bosta prelepi ...
Oseba K sporoča …
Anjin zeleni palec, ki bo skrbel za begonijo ;)

Tako lepo mirno zelen vnos ...
Oseba Maja sporoča …
Me prav zanima, kaj bo nastalo iz blaga. Nestrpna ;)
Oseba Liz sporoča …
Your begonia has me itching for spring!
Oseba moi sporoča …
Zeleno, ki te ljubim zeleno.
Čudovite barve.

moi
Oseba Anonimni sporoča …
Begonija je nazadnje pristala na moji polici in zelo sem me razveseljuje.
LP T.
Oseba Anja sporoča …
ta je druga :o)