Trenutek v marcu / Just a minut in March


Rišem... in še več opazujem risanje mojih deklic.
Drawing... with my girls.

***

Poslušam... ptičje petje navsezgodaj zjutraj.
Listening... to a sweet spring birdsinging.

***

Opazujem... cvetoče veje v vazi.
Observing... the blossom in my vase.

***

Berem... pravzaprav sem že prebrala The Invention of Hugo Cabret Brian Selznick. Po Potterju sem težko našla knjigo, ki bi me pritegnila in sem tičala nos v vzgojne knjige Elizabeth Pantley. Potem pa je k nam prišla ta knjiga... Uživala sem... prekratek čas, kajti prebrala sem jo v nekaj dneh.

Reading... The Invention of Hugo Cabret by Brian Selznick. I had a hard time finding a book to read after Potter. I was reading Elizabeth Pantley for sime time and then this book came into our home. Reading it was pure joy... it only lasted for a sort time - I have read it in few days. Any suggestions what to read now?

***
Čakanje... na zdravnika na urgenci. Oči ima dve zlomljeni rebri.
Waiting... for the doctor at the ER. My father has two broken ribs.

***
Želim... si sonca...
Wanting... sun...

***
Visit Jen for more Minutes.

Komentarji

Oseba MarikaGabez sporoča …
Lepe fotografije in držim pesti za očeta.

Po soncu pa tudi jaz hrepenim.
Oseba Sarah Sullivan sporoča …
Lovely pictures!! I do love art with the little guys!!!
I just finished Eat, Pray, Love and really enjoyed it!! Have a great week hon!!! Sarah
Oseba Maja sporoča …
Želim ti sonca in zdravje očetu!
Oseba Anonimni sporoča …
Ja, ubogi oči, kaj se je pa zgodilo? Želim mu čimprejšnje in popolno okrevanje!
LP Dekca neprijav.
Oseba BojaMoja sporoča …
Pridni prtski tvojih deklet :)

Očetu pa želim čimprejšnje okrevanje.
Oseba Elizabeth sporoča …
wanting what you want!

hoping your father will heal quickly.
Oseba PolonaP sporoča …
Anja!
Kako popolne fotografije!

Najboljša?
Barvni Artwork tvojih deklic.

POPOLNA