Imamo zmagovalko / We have a winner

Hvala za vse prijazne želje o čimprejšnjem okrevanju. Danes se počutim veliko bolje. Obdobji ležanja in hoje sta se glede na včerajšnji dan točno obrnili - včeraj sem bila pokonci dve uri, ostalo pa sem preležala, danes pa sem preležala dve uri. In še ti dve uri sem ležala na tleh, da je lahko gospodična N plezala po meni in se ni počutila zapostavljeno, kot bi se, če bi jaz ležala na kavču. V tem primeru bi namreč cepetala in jokala ter me poskušala zvleči na tla ali pa zlesti k meni. Je že bolj varno na tleh, kjer ne more nikamor pasti.
Pa se nisva le valjali po tleh. Tudi žrebali sva. Listke z vašimi imeni sem dala v lonček in gospodična G je izžrebala dobitnico darila - Jasno. Jasna, čestitke. Sporoči mi naslov in dobiš v najkrajšem času.

Thank you to all of you for your warmth and kindness in wishing me back to good health. You are so sweet. The periods of sleeping and walking today were exact opposite from yesterday and that is good. I feel much better and I'm going back to work tomorrow. I know that Miss N will miss me, she was so happy today - I was lying on the floor and she was climbing on me. That was the only way I could get some rest. And we even manage to do the drawing. Miss N picked the name from the bowl - Jasna. She is a friend of mine, my highschool fellow with many talents - a great ethnologist and journalist.

* * * * * * * * * * * * * * * * *
To pa so slike z nedeljskega obiranja jabolk. Bil je čudovit dan. V sadovnjaku je odmeval otroški smeh in se mešal z udarci jabolk ob tla.

This are photos from Sunday apple picking. It was a glorious sunny day and we had a really lovely time. The laughter of the kids and good company - who could ask for more?


Komentarji

Oseba Moiface sporoča …
Great Photos!
Oseba Anonimni sporoča …
Vsak dan eno jabolko pa bo zanesljivo odgnalo zdravnika stran.
Ni kaj polna sem ljudske modrosti.
lp m.