Preroza za jesen / Too pink for autumn

Če želite, da bo vaše ime v klobuku za žrebanje, pustite komentar pri objavi TUKAJ.
For a chance to win an autumn present, leave a comment on this post HERE.

Nekaj dni nazaj sem se lotila zimskih hlač za gospodično G. Uporabila sem topel žamet, ki je nekoč kot krilo grel mojo mami. Kot podlogo sem uporabila bombaž z otroškimi motivi. Malo sem zopet improvizirala - najbolj sem se hecala s pasom. Na srečo na sliki ne morete videti napak, ki sem jih naredila. Takole od daleč prav simpatično izgledajo.
Poleg hlač sem sešila mali raziskovalki še torbico in malo miško, ki jo bo spremljala na potepih.
V bližnji prihodnosti upam, da mi bo uspelo spraviti skupaj PDF navodila za izdelavo tele miške (če katerega zanima).
I made a new winter pants for Miss G few days ago. I used a warm cotton velvet and light cotton with baby motives for the lining. I did a really lousy job at the waist, but you can't see it on the picture :o) They look quite nice. And while I was in the mood, I made a little bag and a chubby mouse to keep my little explorer company on her mysterious ways. Would you be interested in a tutorial for a mouse?

Komentarji

Oseba bensedin art sporoča …
Odlično si to napravila, i volela bih da napraviš tut za miša!
Oseba Šolanje na domu-Waldorf sporoča …
Čisto nič preroza za jesen. Super paše tvoji mali miški. :)

Lp, Nataša.
Oseba Hali sporoča …
Uuuu roza miška, super kompletek, navadila bi bila dobrodošla.
Oseba Amy sporoča …
Zoe has a few skirts with not so pretty waist lines, and guess what?! She still gets the "oh what a cute outfit" comments! And of course a tutorial is always best!
Oseba Anonimni sporoča …
Mi smo miške naredili z otroki v šoli. Zelo so nam uspele.
lp mami