To je... / This is...

To je moj najljubši film. / This is... my favourite film.

Ko sem prebrala naslov teme tega tedna se mi je v glavi izrisala slika psa. Ne kateregakoli psa. Slika škotske ovčarke Lassie. Vsekakor si ta film iz leta 1943 zasluži prvo mesto v zbirki mojih naj filmov. Film mojega otroštva in zgodnjih najstniških let.
When I was reading this weeks theme I got a vision. A vision of a dog. Not any kind of dog. Scottish sheepdog. Lassie. This film was my favorite when I was a kid.



In seveda Ne joči Peter. A si ti tud not padu? Legenda!
And Slovene movie Ne joči Peter (Don't cry Peter)



Sicer pa imam trenutno kar nekaj filmov, ki jih z veseljem pogledam, če imam le čas.
V božičnem času je to Pravzaprav ljubezen
However, I have a lovely collection of lovely film I love to watch here and there.
I Christmas time I prefer Love Actually.



Film za dobro voljo - Mamma Mia.
Film for good mood - Mamma Mia.


Posebno mesto pa ima tudi film Labirint. Prvi fanatzijski film kar sem jih videla. S tem filmom se je v meni razcvetela ljubezen do fantazijskih likov ter svetov. Ja, lahko bi rekla, da je kar pomembno vplival na moj filmski in bralni okus.

Film Labyrinth has a special place among my films. It was my first fantasy film and it has a big impact on my reading preferences and my view of the world. I mean, I love fantasy worlds.

Thank you to Honkey for the great theme this week and to Angela at Three Buttons who is hosting "This is ...".

Komentarji

Oseba Anonimni sporoča …
Zame so pa zakon burke Stan in Olio.
Prav zdaj bi ga gledala, če ne bi bil spet petek...
lp m.