sobota, 02. maj 2009

Moj ustvarjalni kotiček / My creative space

Malo pozno, ampak tale kotiček je veliko lepši in zračnejši, kot tisti, ki bi vam ga pokazala v četrtek.

A little late, but this space is a lot nicer and airy that the one I would show you on Thursday. I hope you don't mind.

V mojem ustvarjalnem kotičku:
- šopek travniških rož
- kvačkarija - rožni venček, kar tako, ker imam rada rumeno
- knjiga Jams, Preserves and Edible Gifts - ker prihaja čas vlaganja in letos sem se zadeve že resno lotila. Čemaž je že v kozarčkih. Ob povratku domov, pa sem danes že namočila meto, da bom naredila sirup.

In my creative space:
- a bunch of wild flowers
- a little bit of crochet - just because I like flowers and yellow
- book Jams, Preserves and Edible Gifts - because I'm going to preserve everything preservable. I have already put the wild garlic into the jars and today I picked mint to make a cordial.

See more spaces at Kootoyoo.

2 komentarja:

ODMEVI SRCA pravi ...

Všeč so mi čopki tvoje deklice, tvoj rumen rožni venček, poljski šope, knjiga, rumena barva, vlaganje, rada imam čemaž in meto ... ja vse mi je zelo, zelo všeč :o)))

Prosim za recept za čemaž,da ga primerjam z mojim in za metin sirup, tega pa še nisem delala. Komaj čakam, da bo zacvetel bezeg - mi imamo tega nadvse radi :o)))

Anonimni pravi ...

Predlagam še vlaganje regatovih cvetov v kisu.
Boljši so kot kumarice.
LP m.