Češnje in dežne kaplje / Cherries and raindrops

Vikend pri Rožmarinki
A weekend at Rosemary cottage

Celo noč je deževalo in zjutraj sem stekla na vrt. Hotela sem prehiteti burjo, ki bi odpihnila dežne kaplje.

It has been raining during the night and in the morning I ran outside. I wanted to see the raindrops in the garden before the north wind blows them away.

Kasneje tistega dne so se na tej vrvi sušila oblačilca mojih deklic. Deževnica v vedrih... je sploh kaj lepšega?

The line was ful of my little girl's clothes later that day. Rainwater in buckets... the best place for playing!

Čutite svežino jutra?

Can you feel he freshness of the morning?

* * *

Češnje za marmelado, peclji za čaj in koščice za grelno blazinico.

Cherries for jam, stalks for tea, stones for warmer.

Komentarji

Oseba Anonimni sporoča …
Krasne fotke.
lp m.
Oseba Bird Bath sporoča …
so many cherries! they look wonderful.
Oseba Sarah Sullivan sporoča …
Beautiful pictures I love the raindrops!! Wow I adore Cherries!! How are you doing??
Blessings, Sarah
Oseba Tanja sporoča …
V službi je boro, vremenske spremembe tudi popoldna puščajo poseldice, ampak vedno znova se razveselim tvojih objav.

Tudi moj službeni blok je poln bolj ali manj nasmejanih punčar in fantičev, ki mi dovolijo, da tudi med sestanki pobegnem v lepši svet.

Ne vem kaj je bolj cortkano - tevice ali nogice v tevicah.

Bodi še naprej moje zdravilo za kruto realnost.

Tanja
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Hvala za ta tvoj kotiček, ki je oaza dobrega, lepega in pozitivnega, česar so naše duše in srca nadvse lačne :o)))

Z roko bi kar segla v to košaro češenj in si naredila češnjeve uhane :o)))
Oseba bitsofsunshine.typepad.com sporoča …
i love the drops of water on the blue line.

these pictures are wonderful.
Oseba Maja sporoča …
Tvoje slike me vedno tako pomirijo! Všeč so mi izseki detajlov, barvna kompozicija, vse... Serenity!