Najboljša / The best

Vem, da imate že vse svoj izvod varno na domači polici, robovi se že vihajo navzgor, kakšna packa čokolade je že skrita tam na deseti strani... jaz sem svoj izvod kupila nekaj dni nazaj...

I'm sure you all have a copy of it at home, the edges are twirling up and there is a chocholade stain on page ten... I bought mine few days ago...

... naslovka obljublja božansko poletje...
... a promise of a devine summer on the front page...

... mislite da bi imel moj brat kaj proti, če mu vrnem takole prikolico?
... do you think my brother would mind if a return him a caravn looking like this?

... kateremu pikcu bi lahko tole sešila?
... cute!

Komentarji

Oseba Sonja sporoča …
Točno tele še nimam :) Ne vem, zakaj me že ni prepričala. Imam pa nekaj starejših in so prav tako polne dobrih idej. Vsakič, ko jih prelistam, najdem kaj dobrega v njih.
Oseba Rumour has it sporoča …
Yes, I do have a copy as well! :D
I don´t know sewing, but I always like their lovely ideas and projects. And anyway the pictures are so nice to look at :)
I wish you and your family a good Summertime; our kids started their holidays today and we all are happy to have some time together.
Hope you´re doing well.
Many greetings, Marjolijn
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Jaz ob tej prekrasni reviji samo vzdihujem - sama premorem en sam izvod, ki sem ga prejela v dar ... v našem mestu je ni - najbrž v dobro moje denarnice :o)))
Oseba K sporoča …
Če ti karkoli pomeni eno moško mnenje - Slovon pravi, da on ne bi imel nič proti taki prikolici :D
Oseba Anonimni sporoča …
Tole s pobarvano prikolico ni neumna misel.
Škoda, ker je poletja že konec (berem šele v septembru.)
lp m.