ponedeljek, 04. januar 2010

Babice / Grandmothers








Eno najposebnejših daril letošnjega božiča mi je naredila babica. Jopico v rdeče beli kombinaciji.
Drugo posebno darilo, ki pa je še v delu, je oblekica za gospodično G. Plete jo njena babica, torej, moja mami. Barve so tako žive in tople,. Komaj čakam, da si jo bo gospodična G nadela.
Zadnja fotka pa predstavlja mojo kvačkarsko košarico. Lotila sem se odeje, da se bodo z njo ogrnile babice, ko bodo prišle na obisk.

One of the most special gifts this Christmas was from my grandma. A beautiful red and white cardigan.
A second gift in progress in a dress for Miss G from her granny, my mother. I love the colors she has chosen and I can't wait to put it on my little girl.
And on the last photo is my crochet basket. I'm making a blanket to keep all my grannies warm when they will come to visit us.


5 komentarjev:

Urška pravi ...

vedno me navdušuješ :))
pokukaj na moj blog - pri meni te čaka nagradica ;)

hali pravi ...

Kakšno lepo in toplo sporočilo...in tople barve...super!

Anonimni pravi ...

Pravo veselje je kdaj pa kdaj zamenjati tipkovnico za pletilke.
babica

ODMEVI SRCA pravi ...

Anja nimam besed ob tej čudoviti jopici - rdeče bela, nota babice - neprecenljivo in tudi za tvoji vilinki od tvoje mami - 2pri vaši hiši" ste same super, super punce in to vaše prepletanje generacij mi je nadvse všeč - in sama to močno, močno pogrešam ...

Bodite lepo ...

ODMEVI SRCA pravi ...

Aja sem ti še hotela napisati, da sem zadnji dan starega leta v knjigarni božala knjige :o))) in listala sem tudi po "Detektivki Zofiji" - čestitke mami za vse objavljene knjige v lanskem letu ... Za barvitost Deklice na samotni gugalnici me je prevzela - jo imam tako odprto na polički kot sliko :o)))