nedelja, 17. januar 2010

Craft Hope

Craft Hope for Haiti Shop Spreading seeds of hope one stitch at a time


Pravkar sem našla tole stran in sem prevzeta...
... od energije
... volje
... upanja

Nekaj časa že iščem, kako bi lahko z ročno narejenimi izdelki pomagala in to je pravi naslov.



I have just found this page and I'm overwhelmed...
... with energy
... will
... hope

I was trying to find away how to help with handmade items and this is the place.


3 komentarji:

Jasmine pravi ...

This is good to know. I have not heard of them before. Another site that I both donate to and buy from is http://made-4-aid.blogspot.com/

funchi pravi ...

Tudi jaz sem poskočila od veselja, ko sem našla ta krasen projekt. Včeraj sem prispevala tri pare copatkov, ki so bili takoj prodani. Juhu!

Anonimni pravi ...

Nice brief and this post helped me alot in my college assignement. Gratefulness you as your information.