torek, 12. januar 2010

Hlačke / Panties


Nekako nisem imela druge možnosti, kot da nakvačkam nekaj hlačk, ki jih bo mlada dama oblekla pod krilce. Kajti hlače so močno osovražen kot oblačil v dekliški sobi. Mamičin sistem nošenja obleke na hlače pri mlajših od pet let ne deluje -vzdih-
Ampak so pa ljubke. Morda bom naredila ene še zase :o)

She left me with no other option than making her a few warm wool panties. She hates pants and mummies system of wearing a smock, tunic/skirt over her pants does not work with her - sigh-
But they are cute. I just might make a pair for myself as well :o)

8 komentarjev:

Snežinka pravi ...

super hlačke. potem še svoje pokaži:)

Sonja pravi ...

Kvačkane hlačke??? Wauuu, super ideja :)
Se pa spomnim, da je moja mami tudi imela za pozimi one merino danes bi rekli kolesarke za čez najlonke :)) Uhh.. hvala za spomine :) Kaj vse pozabljamo

DODO pravi ...

Ma so lušne. Sonja, une pumparce pa sem še jaz nosila kot otrok.

ArtSparker pravi ...

Lucky daughter. You are making wonderful memories for her.

BojaMoja pravi ...

:))) kira huda fora :))) ampak luštne pa so, o to pa res :)

Maja pravi ...

Se jih sploh ne morem naobčudovati! Pa še fino jo bojo grele!

mojca - mka pravi ...

jeiiii, kk luštno! in koristno, kajpak.

Maja pravi ...

Kakšna super ideja! Škoda, da imam dva fanta. Če dobro pomislim, pa bi meni prišle čisto prav ;)