Kvačkanje v avtu / Crocheting in a car


Drage moje, naj se vam najprej zahvalim za vse lepe misli, pohvale in želje, ki ste jih napisale v času našega potepanja (in seveda tudi za vse komentarje prej in potem). 
Zelo ste me razveselile s svojim odzivom na potovalne objave. Ker nismo imeli interneta v stanovanju v Reykjaviku (tu smo bili prve tedne, potem pa smo naredili še krog po Islandiji), sem izbrala fotke in jih je potem Žiga objavil in se nato prismejal z novicami o vaših komentarjih.  Roko na srce, komentarji so neko gonilo mojega bloga, vezi z vami so mi zelo pomembne in vaši odzivi božajo dušo.
Med potepanjem sem tako seveda mislila na vas in na mojo obljubo, da bom eni izmed vas poslala delček Islandije. Ker mi kovčki še vedno ležijo sredi dnevne sobe, bom žrebanje preložila na naslednji teden. Do takrat bom tudi končala tisto, kar sem začela v avtu in bom priložila v paketek.



My dear readers, I'm so happy to have you. I was a little worried that I'll lose you, because of lack of craft this past month, but I was overwhelmed by your response. Thank you.
I was thinking about you and my promise to send one of you a piece of Iceland. I'll announce a winner next week and by then I'll be able to finish something that I have started on Iceland's roads and is also for you. 
Thank you again!

Komentarji

Oseba Andreja sporoča …
Dobrodošli doma :-))
Oseba Nuša sporoča …
Anja, super slike ste poslikali (verjetno to leti na Žigo:)). Glej, če nisem preveč firbčna, koliko stane en mesec Islandije?
Še slikic:)
Oseba Helena sporoča …
Vsaka fotka, ki si nam jo poslala (oz. Žiga :)), je čudovita in tudi nam z njimi božaš dušo.
Oseba Vladuška sporoča …
Le kako naj ne bomo navdušene ob vseh čudovitih fotkah. Krasno potovanje je za vami.

P.S. Me pa firbec kaj se je to v avtu kvačkalo :)
Oseba Teja sporoča …
Se popolnoma strinjam z Vladuško, fotke so bile tako super, da smo jih enostavno treba komentirati.

Komaj čakam, da vidim, kaj se je skvačkalo v avtu
Oseba Anja sporoča …
Hvala za vse pohvale.
Nuša, zelo težko rečem, koliko stane en mesec. Stroške stanovanja v Reykjaviku smo delili na dva dela, ker je bil v njem še en par, poleg tega smo ga dobili po hudo nizki ceni, ker nam ga je oddal šef inštituta, kjer je Žiga delal. Tudi avto nam je posodil, tako da so odpadli tudi ti stroški.
Sicer pa: najem avta je cca. 100 evrov na dan (mi smo najeli pri Cheep Jeep, ampak moraš imeti na krovu vsaj kakšnega amaterskega mehanika, ker so avtomobili stari in zdelani), hrana v najcenejši trgovini 20 % dražja kot pri nas, prav tako bencin, spanje v hostlu je cca 25 evrov na osebo (brez postelnine, torej moraš imeti spalko), kempi so po 6 evrov na osebo. Vstopnine na te naravne zadeve kot so gezir, slapovi, narodni parki... ni, bazeni so po 3 evre na osebo. Drag je Blue Lagoon, ker je mega turističen.
Se pa da cel krog izpeljat v dveh tednih mirno. Hostle je potrebno rezervirat hudo v naprej, kempi se ne napolnejo tako zlahka.
Sicer pa, se mi javi na mejl, če te še kaj zanima ali te morda zamika odhod gor. Je prečudovito!!!!!!!!!!!!