četrtek, 12. avgust 2010

Inspired by Iceland: Skok v preteklost / Back into the past




Mmmmmmmmmmmmm, gospodinji sta pekli ponvičnike s sladkorjem (v bistvu palačinke, ampak v knjigi sem prebrala, da so na Islandiji jedli ponvičnike). Gospodična N je bila navdušena in je skočila v kader :o)

Those two ladies were making the best little pancakes frosted with sugar. Miss N was so excited that she jumped right into this photo :o)


Tale ideja za shranjevanje pladnjev se mi je zdela prav odlična.

I love this idea for keeping trays.


Najboljši del ogleda po mnenju gospodičen - hiša igrač.
Hands on - house of childhood ... best part according to my girls


********
Skok v preteklost pa omogočajo tudi knjige.
Če katero zanima literatura islandskih avtorjev... sicer imamo zelo malo prevedenega, ampak vseeno. 
Kristmann Gudmundsson: Jutro življenja (sem že prebrala), Sinja obala (berem)
Gunnar Gunnarsson: Ljudje na Borgu (naslednja v načrtu)
Halldór Laxness: Islandski zvon (za piko na i)


There is another way to go back into past - books.
In case you would like to read some Islandic novels:

6 komentarjev:

Helena pravi ...

Tvoja islandska zgodba v fotkah je čudovita. In tale s pridihom preteklosti je fantastična. Še svojo deklico si oblekla v žametno krilce in lakaste balerinke. Prav fino se sklada z zadnjo fotko :)

veverca pravi ...

ooo, tale kuhinja je pa ČISTO po mojem okusu! in sem že dobila idejo, kako premodificirati mojo pipo nad koritom, ki je tudi pri meni previsoko (in škropi vse naokoli) ;)

hali pravi ...

Hvala za vse prekrasne fotografije in besedila. Super so!

Ann pravi ...

Thanks so much for showing us your photos Anja! Love heritage museums - I visited one in Romania a few years ago and took about 100 photos!!!

Teya pravi ...

Super fotke. Čuti se dih preteklosti v njih.

Marjet(k)a pravi ...

Te hiše so kot iz pravljice, kar gledam in gledam, pa se ne naveličam! :)