sobota, 20. avgust 2011

Nekaj rumenega / Something yellow

 
Včasih (ali pa pogosto) nekateri projekti čepijo v vreči dve leti, preden pride vrsta na njih. Tako je bilo z bombažnimi trakovi, ki sem jih iz ostankov šivanja rjuh natrgala davnega leta x. Vrečo sem že nekajkrat hotela zavreči, pa nisem mogla. V šoli smo se z njimi učili plesti kite, naredili smo dekoracijo za zaključno prireditev, potem pa sem vse skupaj zopet zbasala nazaj v vrečo. Pred nekaj dnevi, pa sem se odločila. Zdaj ali nikoli.
Pletla sem kitke, šivala in nastali so čudoviti sončni podstavki.

Sometimes it takes two years before you finish a little project. I had straps of cotton (leftovers from sheets) in a bag for too long. But this week I decided it was now or never.
I sat behind my sewing machine, making plaits and sewing. I made four lovely potholders. They are round, bright and I like them so so so much.


 S temi ljubkimi krogci sodelujem na izzivu Craftalnice.





7 komentarjev:

Helena pravi ...

Ja, čez x let vse prav pride :) Ko se utrne ideja, je fajn pobrskati po vrečah in škatlah ter ustvariti kaj lepega. Tvoji podstavki so so že takšni. Krasni!

Janja pravi ...

Še sreča, da trakove nisi zavrgla. Prekrasni podstavki so. Lp

Andreja L. pravi ...

Vse pride enkrat prav, kajne
in tvoji podstavki so čudovito sončni :-))

veverca pravi ...

hvala za tole. zdaj vidim, da se da tudi z obvladljivimi projekti začet. jaz sem se namreč zaljubila v tole preprogo: http://sewliberated.typepad.com/sew_liberated/2011/01/the-rainbow-rug.html
ampak se mi je vedno zdelo strašljivo veliko dela. ampak zdaj imam spodbudo, da ustvarim najprej nekaj podobnega kot ti in vidim, če mi ostane volja za celo preprogo ;)
ful lepo so izpadli tile podstavki!

Ann pravi ...

Such pretty colours and a really useful use for those scraps. They look so good with the nastursiums too.

Lili pravi ...

Čez sedem let vse prav pride, sploh pri nas ustvarjalkah. Krogi so super in dekoracija je čudovita, zelo rada imam namreč kapucinke :)).

BojaMoja pravi ...

Res so ljubki krogci ♥♥♥ jaz se jih bom tudi enkrat lotila ... čez sedem let, ko bo moja vreča polna :)) (beri ko bom dala popravit šivalni stroj, kar pa zgleda da še ne bo tako kmalu)