ponedeljek, 22. avgust 2011

Odejica / Little blanket


Se spomnite te oblekice? No, očitno mi je bilo vseeno namenjeno, da naredim odejico v podobnem vzorcu. Pisane bombažne preje mi je ostalo dovolj, poleg tega sem doma našla še rumeno, ki se je takoj spoprijateljila s pisano in belo. Kmalu sem imela pred seboj odejico. Zaenkrat z njo pokrivamo utrujene samoroge, čez čas pa... :o)
Remember this dress? Well, looks like I was meant to make a blanket in similar design. 
For now we are covering tired unicorns with it but soon... :o)


Še en prispevek za CRAFT-alnico. 
Rada imam rumeno.

12 komentarjev:

Janja pravi ...

Zelo je lepa. Lp

Andreja L. pravi ...

Lepa odejica in luštne fotke :-))

Ann pravi ...

Such a pretty stitch for a small blanket - look forward to a person size blanket to snuggle into now the evenings are growing cooler

ODMEVI SRCA pravi ...

Še dobro, da imaš osamljenega samoroga, ki ga tolaži tako lepa odjica :o))) Vse objave, ki sem jih "zamudila" so krasne in fotografije v srce segajoče ...

Vse lepo in dobro pošiljam v vaš brlog ...

Odmevčica

HRANDICA pravi ...

Res so fajne take lahkotne odejice. Verjamem pa, da v tej vročini skoraj ni mogoče koga drugega pokrit kot samoroga :))).
Lp

Lili pravi ...

Zelo lepo odejico si nakvačkala in še dobro, da jo čuva samorog. Za koliko časa pa si mu jo prepustila ??

Helena pravi ...

Mislim, da bo samorog moral odejico kmalu prepustiti komu drugemu. Je tako kjuti, da si jo bo najbrž hitro prisvojila kakšna mala gospodična.

BojaMoja pravi ...

♥♥♥ tole pa je res prav odejica za samoroga :)

Anonimni pravi ...

Po dolgem času sem spet pokukala k tebi... Vidim, da se imate lepo; še posebej pa se veselim z vami novega člana! Komaj čakam, da vidim kakšno fotko vajinih treh sončkov!!! Pozdravček tebi, Ž, G in N od Mojce, Anžeja, Juša in Žiga!

Anonimni pravi ...

Ful hvala za tole objavo.

Anonimni pravi ...

haha, priceless! :)

Anonimni pravi ...

Hvala za tole kar si napisal.