sreda, 16. maj 2012

Morska knjigica / Little book about the big sea


Še en testni model.
Če sem se prvič ukvarjala s samim procesom šivanja knjige, sem se tokrat igrala s kombiniranjem modrega in rdečega kara (rdeč kos je ostal pri šivanju tunike z veverico in tudi moder karo je bil nekoč srajca, seveda :o)
Malo sem zasvojena, haha, s knjigami...itak.


Another fabric book for my  little boy. 
I was playing with two colours of check pattern fabric and I really like the result.



P.S. Ja, fotke so nastale včeraj, ko je sijalo sonce in so ptički peli in čebelice brenčale :o)


4 komentarji:

Vladuška pravi ...

Tudi ta je nadvse lušna.

Simona pravi ...

Res je lušna.

Tiara pravi ...

Simpatična knjigica, ki kar kliče po dopustu.

Riba pravi ...

Jaz sem pa ravno včeraj razmišljala, kako bi eno zašila :)