nedelja, 06. maj 2012

Sreča / Happiness

Sreča je stanje duha, za katerega so značilni zadovoljstvo, ljubezen in veselje.
Po filozofski definiciji pa je sreča stanje popolne zadovoljitve in odsotnost vsakršne želje


Happiness is a mental or emotional state of well-being characterized by positive or pleasant emotions ranging from contenment to intense joy


Včeraj me je obšel neskončno prijeten občutek.
Raziskovali smo okolico Rožmarinke, v zraku je bil vonj po akacijah, gospodični sta tekali sem in tja, prinašali rože in gosenice, Mali B je vriskal na mojem hrbtu, z roko v roki z Žigom...
občutek popolne sreče.

 

Yesterday was such a lovely sunny day. We went to the Rosemary cottage and spent the day outside. With birds, bees, butterflies, with family and friends...
so much joy, so much happiness.
 


  * * *
 




9 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Čudovite fotke. Želim vam še veliko takih dni.

Simona pravi ...

Sama rada prebiram tvoje zapise na blogu. Redko se oglasim, ker se mi zdi, da so moje besede ob tvojih zapisih preveč prazne. Danes pa se moram oglasiti - iz zapisanega prav čutim, kako srečna si - v ujetem in zapisanem trenutku - in tudi danes, kako znaš ceniti lepo in kako opaziš majhna zadovoljstva ter kako vse to prenašaš na svojo družinico. Za to sposobnost te prav občudujem.

ODMEVI SRCA pravi ...

Simona se podpišem pod vsako tvojo besedo - Anja je res eno tako čudovito dekle z najkrasnejšo družinico ...

Vse dobro ...

Andreja L. pravi ...

Tole je pa res videti ena sama velika sreča :-)) Sicer pa jo je pri tebi, na tem blogu vedno čutiti!

Helena pravi ...

Krasno si ujela drobne trenutke sreče in osrečila še mene! Hvala in še naprej bodite srečni!

Ann pravi ...

What a heavenly day - perfect walking weather. Its still wet, wet, wet here!

Gourmet forever pravi ...

Preprosto lepo! Se mi je čas za minutko ustavil, ko sem razmišljala o tem, kar si napisala. Mi je zelo všeč!

elizabeth pravi ...

your pictures always make me smile.
you capture color and moods perfectly.

i love the picture of you with your three kiddos. :)

keep being happy and sharing your happiness here.

hugs to you from far, far away.

Janja pravi ...

..češnje.. jaz bi jih tudi..