ponedeljek, 28. maj 2012

Trd pristanek / Crash landing


Tole ubogo bitjece je doživelo hudo trd pristanek. Po nesrečnem trčenju v okno je padel na balkon in obležal.
Dali smo ga v škatlo, da je v temi in miru počival kakšno urico, potem pa je poletel nazaj v svobodo.
Upam, da je z njim vse v redu.


This poor little creature had a crash landing on our balcony. He hit really hard against the window. 
We put him into a box and let him rest in peace for an hour. After that he was ready to fly home.
I hope he is OK.

*


Moj dragi, ki se spozna na ptičke bolj kot jaz, pravi, da bi bil lahko slavček.


My hubby says he could be a nightingale.

***
 Update

Pina, mi je prijazno sporočila, da se ptiček imenuje vrtna penica. 
Torej nima smisla sedeti in čakati na slavčkovo pesem :o)



I was informed, that this little birdy is called Garden Warbler.
No need to sit and wait for a sweet nightingale song then, I guess :o)


5 komentarjev:

Ann pravi ...

Oh poor thing - so glad you were there to rescue him. Birds sometimes fly into our window as they can see through to the window opposite and think the can fly through - but they usually recover quite quickly. Your bird really is a beauty!

Pina pravi ...

Ornitolog je rekel, da je vrtna penica, sicer dokaj pogost ptič pri nas. Verjamem, da je z njim vse dobro.

Anja pravi ...

Uf, Pina, hvala.

Pina pravi ...

Z veseljem. :) Nikoli pa ne veš, če ne bo slavčkova pesem zazvenela iz sosednjega grma. Prisluhni jim ponoči, takrat najraje pojejo.

Tamara pravi ...

Sem ravno malo po svoji objavi, prebrala tudi tvojo. Vidim, da imamo podobne "težave" s ptički, oz. jih imajo oni z nami in našimi balkoni. :) Tudi jaz sem razmišljala o eni fejst kičasti obešanki, ki bi jih malo odvrnila od zaletavanja. P.S.1: Naš ptiček je že na svobodi. :) P.S.2: Krasen, krasen blog. ;)