Rože, knjiga in preja / Flowers, books and yarn


preja
Končan je!
Jupi!
Mega navdušena sem. Tako zelo, da sem nasnula že za nov puloverček. 

Zajčkom manjkajo repki... pa bodo ostali kar brez njih. Se bojim, da bo mali B začel cufati male kroglice.
Zajčke z repki pa si lahko ogledate tukaj.

rože

Brezrokavniček je slikan na sivki, ki sem jo nekaj dni nazaj postrigla. Diši prečudovito in komaj čakam, da napolnim blazinice z njo.

knjiga

Ko sva z Malim B sama, berem Vlakca Tomažka.
Ko sta gospodični v postelji in se jima zapirajo oči, berem najrazličnejše pravljice o princeskah.
Ko je hiša tiha berem drugi del Igre prestolov.


yarn
I'm so very very pleased with this super cute baby vest.
Here is the bunny pattern.
Mine bunnies are missing tails, but I'm afraid that Little B would start pulling them off, so I'll leave it as it is.

flowers

I'm drying lavender. Smells so nice. I can't wait to put dry leaves into little pockets.

books

I'm reading Game of Thrones part II. Can't help it. I love it.


Komentarji

Oseba Tiara sporoča …
Lepi brezrokavnik in v teh dneh bo še kako prav prišel. Mi je pa kar malo hudo po toplih dneh, ker bomo mogli sedaj male čmrlje toplo oblačit in ne bodo mogli več napol nagi tekat naokoli :)
Oseba • ♥ Natali ♥ • sporoča …
luštno. zelo mi je všeč, kako vse pokombiniraš z naravo in naravnim. knjiga Igra prestolov je slišati zanimiva. mogoče jo pa vključim v moj knjižni klub bralcev ( sem v zamudi 2 meseca)
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Oooooo kako zelo je lep ... pravi cukerček je - pravzaprav oba :o))) dete in brezrokavnik :o))) Krasno ti je uspelo ... in sivka je "zakon" ..

Vse dobro ...