Sobotno vrtnarjenje / Saturday Garden Journal


 Prav vse še raste, se debeli, zori, poganja, dela glave itd kar je še primernih glagolov.
Navdušena sem nad endivijo. Pravzaprav je postala številka ena med solatami. 
Bučke so malce upočasnile rast. Verjetno jih zebe.
Ohrovt je naredil krasne glave.
Cvetača je izredno zaposlena z izgradnjo velikih listov in je pozabila na belo kepo. Pa tako lepa je bila na vrečki semen. Oh ja, bo pa drugo leto bolje.


It's all still growing, feeding us and making us happy in the garden.
We love endive... it has become a new favourite salat plant from the garden.
Zucchinis are slowing up their growth... must be the cold.
Cauliflower is too busy growing big green leaves and has no time for lovely white flower in the middle. Oh well, there is always next year.



 Tale mali radovednež me je opazoval med prekopavanjem novih vrtnih površin (slaba dva metra celi dolžini). Čakal je na male priboljške. Teh je bilo kar nekaj.


This little  curious bird was watching me digging soil. She was waiting for fat juicy bugs.
  (We'll add almost two metres on one side of the garden. Yay!)




Pri podiranju bezga smo našli sračje gnezdo in dekleti sta si lahko ogledali, kaj imam v mislih, ko jim rečem, da s sračjim gnezdom na glavi ne moreta od doma.


We cut down the old sick elderflower tree today. The branches are lying on the groud and the girls had a lot of fun climbing around. We also found a  magpie's nest. Girls were fascinated. Now they know what I mean when I say that they have a magpie nest on the head.


Tole pa je (še) en vrtni projekt. Klopca. Pravzaprav sta dve. Našla sem ju ob robu ceste. Čakali sta na odvoz na smetišče, pa sem ju rešila žalostne usode. Nekoč sta bili povezani v jedilni kot, sedaj pa sta ločeni. Ena je dvosed, druga trosed in prav veselim se trenutka, ko se ju bom lotila najprej z brusnim papirjem nato s čopičem. Tudi šivalni stroj bo zapel, saj bosta nujno potrebovali blazine. 
Sploh si ne morete misliti, kako navdušena sem bila, ko sem ju zagledala. Čudoviti bosta ob lopi in jaz poleg s knjigo v roki... vse ob svojem času...


And this is another big project for our garden. Two lovely benches that I have rescued from the side of the road. I love them. With a little bit of colors, new cushions and me with a book they are going to be great :o)



Nothing is more the child of art than a garden. 
Sir Walter Scott
 






Komentarji

Oseba Bonbonček sporoča …
Čudovite fotografije - kot vedno in super nov ustvarjalen projekt s klopco.
Oseba Hali sporoča …
Obožujem tvoje objave...krasne fotografije, malo besed, a toliko povedo. Komaj čakam nadaljevanja zgodbe o klopeh!
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Ti si naša velika učiteljica o naravi veš :o))) Ej škornje pa imaš pravljične :o)))

Vse dobro ...