Zbiranje semen / Collecting seeds

Bi verjeli, da sem napolnila že vse pripravljene vrečke? No nekaj sem jih podarila zbiralkam semen v parku, s katerimi sem poklepetala in opazila, da si semena spravljajo v žepe. Bile so navdušene. 

Večina rož ima meni neznana imena in neznane zahteve za rast, ampak nič za to. Zapisala sem si, kako visoko zrastejo, da bom vedela ali jih dati bolj v ospredje ali so lahko zadaj. Pa barvo cvetov, čeprav jih ne nameravam razvrščati po barvi. Bom imela divji ognjemet... če mi bo uspelo kaj vzgojit.

Vesela sem, da sem dobila ameriški slamnik. Ta bo šel na zeliščno gredo. Pa andsko jabolko sem našla v mehiškem vrtičku. Surov je užiten in ima zanimiv sadni okus.
  
To, da bomo vrt povečali je že znano, ampak sedaj razmišljam, da je prvoten načrt povečevanja še vedno premajhen, haha. 

*

We were at the park today. Girls had a blast running, playing, climbing, sliding... at the playground, my poor hubby was resting on a swing (he had a small operation on his finger after an accident at the tree cutting), Little B was sleeping in a trolley and I was walking around the flower beds, collecting seeds, talking to nice ladies doing the same and sharing my seed-pockets with them.
It was fun and relaxing.
 Gospodična N se je poskušala zakopati v peskovniku. Po videzu sodeč bi rekla, da ji je uspelo, a sama ni bila zadovoljna s celotno misijo. Še manj pa je bila zadovoljna, ko sem ji morala zvečer sprati mivko iz las.





Komentarji

Oseba Ann sporoča …
Ouch! That finger looks very painful! I was going to collect the last of my peas for seeds today - but guess what - I ate them instead! :o(
Oseba K sporoča …
Jaz imam ameriški slamnik. Pazi, rata OGROMEN grm. Res ogromen. Poleg tega poganja iz korenin in semen okoli in okoli. Na zeliščni gredi bi meni npr. zatrl vse ostalo. Ti si verjetno bolj pridna pri omejevanju ;) Ampak pazi.
Oseba Anja sporoča …
K, Hvala za opozorilo. Bi se težko pohvalila s kakšno pridnostjo, ahem. Torej mu bom namenila lepo okroglo gredo sredi zelenice. Okoli se kosi, pa je. Krasno.