Rože, knjiga in preja / Flowers, books and yarn


preja

Še en rokav in borovničevo moder puloverček za malega B bo končan.
Pletilke so se mi kar priljubile v zadnjem mesecu in čeprav znam le desne in leve, uživam.
rože
Šopek, ki sem ga dobila od dragega za obletnico poroke. 
Zadnjič sem slišala, da je bil moj poročni šopek eden najlepših, ampak tale mu sledi tesno za petami.

knjiga
  Gospodična N se uči brati in pisati. Da je navdušenje ne bi minilo, se k učenju spravljamo počasi in tale knjiga je zelo uporabna pri tej naši dejavnosti.
Večerna pravljica. Kar nekaj angleških knjig imamo doma in z Žigom imava navado brati najprej original, nato pa še prevedeva. Kadar pa nam zvečer zmanjka moči za dvojno branje, prevajam direkt.


yarn
Little B's new sweater is almost done. Only one sleeve to go. 

flowers

I love my 'happy anniversary' bunch. It's so me.

books
Miss N is learning to read and write and this book is really useful. 
Bedtime stories: The Foxwood treasury. Lovely.
We have  a lot of English books and we read them in English and then translate them into Slovene. But when we are too tired to do this double reading, we just tell the story in Slovene.
 

Komentarji

Oseba momto5 sporoča …
can't wait to see the sweater all complete. and your flowers are just lovely. :)
Oseba Teja sporoča …
Ne, nisem rekla, da je bil eden najlepših, ampak NAJLEPŠI, od vseh poročnih šopkov, ki sem jih dosedaj videla. Bila pa sem na kar nekaj porokah, vključno s svojo. :)
In ja Anč, tale šopek je prav tako božanski in krasnega moža imaš. Saj si ga zaslužiš!

Objem, T.