To je... / This is...


Ko bom velika bom...
Kot veliko otrok sem si tudi jaz želela postati veterinarka. Kaj lepšega kot biti cel dan obkrožen z živalmi. Z leti sem spoznala, da je zelo malo verjetno, da bi zdravila ravno tako oboževane kužke. Veliko prej bi pristala v bližnji farmi. Torej je ideja padla v vodo in namesto nje je zavladala misel o skrbi za otroke. Vzgojiteljica ali učiteljica. Postala sem učiteljica. Svoj poklic imam rada. V njem se krepi in razvija moja ustvarjalna žilica.

Sicer pa, ko bom velika bom umetnica :o)

This is What I want to be when I grow up
As a child I wanted to be a veterinary. Is there anything better than being around animals all day? Well soon I discovered that animals aren't just dogs and that I would as likely to get a job in a pig farm nearby as in a ZOO. So, no thank you. I began thinking about kids. Being a nursery pedagogue or a school teacher was my new wish. And here I am - a school teacher. I love my job. It's fun, challenging. Plus I have enough free time at home to be with my kids and to craft. But I have a dream ... to be an artist... work at home... create... someday

Komentarji