Podaj naprej / Pay it forward


Malo se ogrejmo pred prihajajočim mesecem obdarovanj.

Pravila igre:

* Prvim trem, ki boste pustili komentar na to objavo bom poslala doma narejeno darilo v roku pol leta.

* Poslala bom kamorkoli na Zemlji :o)

* Vaša naloga je, da storite enako na svojem blogu - objavite igro Podaj naprej

Torej, če ste za, pustite komentar s povezavo na vaš blog.


I was lucky enough to be the second person to comment on Kristen's blog for her Pay it Forward. I love participating in such sweet 'games'. I love meeting new people. Besides this is a wonderful way to pass on a little joy to three other people.

Here are the rules:

* I will send the first 3 people to comment on this entry a handmade gift within the next 6 months.

* I will happily post to anywhere in the world.

* The only requirement for you is that you must have a blog and be willing to do the same.

So, if you’re interested, willing and would like to recive a gift from me, all you have to do is leave me a comment with a link to your blog. Simple!

Komentarji

Oseba Sonja sporoča …
Juhej, za blog sladkorčke se ne grebem več, tole pa se prav luštno bere :) In tole igrico bi se prav rada igrala.
pa še moj blog: sonja68.blogspot.com
Oseba JasnaK sporoča …
Jaz sem za!!
Oseba Anja sporoča …
Bravo, punci. Tole je bilo pa mega hitro. Se bom tudi z darilci potrudila :o)
Oseba Tanja sporoča …
Anja,

zadeva je res plemenita in se jo grem tudi jaz. Ne glede na to, da nisem med prvimi tretjimi - bom jaz obdarovala.

Bodi lepo