ponedeljek, 14. junij 2010

Malce prekmalu...... / A little too early......


Ojej, mislim, da sem naredila prvi novoletni okrasek letošnjega leta..........
Gospodična G je na festivalu sfilcala ljubko krogljico in perlicea je dala perlico in v rokah sem kmalu držala novoletno bunkico :o)



Oh, my, I think I just made a first Christmas ornament of this year....
Miss G made this cute little felted ball on a festival and I put it on my desk, watched it for few minutes, add some pearls and ribbon and all of a sudden I had a Christmas ornament in my hand :o)



4 komentarji:

Vladuška pravi ...

Ha ha, že druga 'božična objava' danes, ki jo berem. Pa se mi zdi prav fajn in zabavno. Zakaj pa ne.

Andreja pravi ...

Ja res je kot pravi Vladka, tudi zame druga. Kroglica je corti :-))

funchi pravi ...

haha, se zgodi :)
Saj, pod mojimi prsti pa nastajajo grelčki... v teh vročih dneh, ko bi iz kože skočila, se jih hoče naplesti cel kup :)
Strašno je cortkana tale bunkica.

MarikaGabez pravi ...

Prava micena lepotička!
Jah..mislim da sem jaz tist iz ene druge objave...tudi že praznične.