Moj ustvarjalni kotiček / My Creative Space

Nova obleka za staro knjigo.

A new cover for an old book.

Vstopam v velikonočne razpoloženje s tem prototipom kokoške, ki bo kamlu zakokodakala v novem domu (če že ne :o)

A first step into Easter feeling.

Prototip polža, ki je nastal danes zjutraj, ko me je neko pismo v poštnem nabiralniku popolnoma sesulo in sem se zaprla v sobo v katero se vedno skrijem, ko sem žalostna. Tudi tale polž je skrit v svojo hišico. Le kaj ga teži?
Pod polžem pa članek, ki ga moram, prevesti in je tako tudi del mojega delovnega prostora. Pa še mudi se...

A snail prototype. I got a really upsetting letter this morning. I had to do something to ease my mind. So I went into my studio and do this for a new project.
The snail is also hiding in his shell.

Več ustvarjalnih kotičkov tukaj / more creativity here: Kootoyoo

Komentarji

Oseba K sporoča …
Moja kokoška, moja kokoška! Hvaaaalaaaaa :) Ful je cart. In naša jo je hotela čistprec zaplenit. Pravi, če ji kroj pošlješ ;)
Oseba Barbara sporoča …
Uau, lepa kokoška, ovitek za knjigico...pa še polžka pokaži, ko bo dokončan :)
Oseba Biljana sporoča …
Lep ovitek, kokoška je zakon...
Oseba Elizabeth sporoča …
your projects are so cute!

i'm sending some good wishes and hugs and sunshine your way . . .

i hope things look up for you.
Oseba Kirsty sporoča …
All your makings look beautiful.
Oseba BojaMoja sporoča …
En dober čajček al pa kofe, udoben stol, možgančke na pašo, pa bo.
Za vsakim dežjem posije sonce :)

Kokica je pa tkooooooo kjutkana :)
When your mind is at work ,its at ease,I hope all your troubles eae away,Your snail is very cute.Hugs Marie Antionette
Oseba dekca sporoča …
Želim ti, da bi kmalu posilajo tvoje sonce in te zvabilo iz hišice.