četrtek, 26. februar 2009

Moj ustvarjalni kotiček / My Creative Space

Nova obleka za staro knjigo.

A new cover for an old book.

Vstopam v velikonočne razpoloženje s tem prototipom kokoške, ki bo kamlu zakokodakala v novem domu (če že ne :o)

A first step into Easter feeling.

Prototip polža, ki je nastal danes zjutraj, ko me je neko pismo v poštnem nabiralniku popolnoma sesulo in sem se zaprla v sobo v katero se vedno skrijem, ko sem žalostna. Tudi tale polž je skrit v svojo hišico. Le kaj ga teži?
Pod polžem pa članek, ki ga moram, prevesti in je tako tudi del mojega delovnega prostora. Pa še mudi se...

A snail prototype. I got a really upsetting letter this morning. I had to do something to ease my mind. So I went into my studio and do this for a new project.
The snail is also hiding in his shell.

Več ustvarjalnih kotičkov tukaj / more creativity here: Kootoyoo

8 komentarjev:

K pravi ...

Moja kokoška, moja kokoška! Hvaaaalaaaaa :) Ful je cart. In naša jo je hotela čistprec zaplenit. Pravi, če ji kroj pošlješ ;)

Barbara pravi ...

Uau, lepa kokoška, ovitek za knjigico...pa še polžka pokaži, ko bo dokončan :)

Snežinka pravi ...

Lep ovitek, kokoška je zakon...

Elizabeth pravi ...

your projects are so cute!

i'm sending some good wishes and hugs and sunshine your way . . .

i hope things look up for you.

Kirsty pravi ...

All your makings look beautiful.

BojaMoja pravi ...

En dober čajček al pa kofe, udoben stol, možgančke na pašo, pa bo.
Za vsakim dežjem posije sonce :)

Kokica je pa tkooooooo kjutkana :)

Marie Antionette pravi ...

When your mind is at work ,its at ease,I hope all your troubles eae away,Your snail is very cute.Hugs Marie Antionette

dekca pravi ...

Želim ti, da bi kmalu posilajo tvoje sonce in te zvabilo iz hišice.